Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Hvordan spesifiserer du din BMW I3?

Startet av rsy, søndag 17. november 2013, klokken 15:53

« forrige - neste »

rsy

Jeg skal ha med meg en hund i bilen, og kunne tenkt meg en PVC-matte til å beskytte bilen når hunden skal inn og ut av bilen. Den som du ser i linken under er i grunn helt perfekt, men de sender kun til Canada og USA. Har forsøkt å sende epost til de, men jeg får ikke noe svar.

Er det noen som vet hvor man kan kjøpe slike PVC-matter som metervare?

http://trunk-liners.com/Products/BumperProtector.asp

RSy

Blomman74

Hei RSy!

sjekk denne siden: http://www.hundeburspesialisten.com/
litt lengre ned på siden står det beskyttelsetrekk til 400,- som passer Tesla ;), kanskje du kan bruke det....

Markus
P85, P3374 , VIN 21201. I produksjon 20.10.13, ferdig 31.10.13. levering første uken i desember.

rsy

Jo, takk for tipset. Jeg har sett den der. Jeg vurderer å bruke hele bagasjerommet til hunden, og kunne tenkt meg en matte som dekket litt mer i bredden. Jeg synes 400 kroner + frakt for en liten gummimatte er ganske drøyt, og hadde håpet å finne tilsvarende PVC-matte som metervare ett eller annet sted. Men takk igjen for tipset :)

RSy

Stig O

Tror jeg kjøper litt tynnt sort kunstskinn og klipper til. Problemet mitt er at jeg ofte har tre hunder baki som har det travelt både med å komme seg ut og inn før jeg får lagt noe over. Har vurdert og lage feste til denne matten på bagasjeluka slik at det blir et stengsel når jeg åpner luka. Må kanskje ha en blank film på støtfangeren også.
Odda Hardanger

P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

Chlangum

Sitat fra: rsy på lørdag 09. november 2013, klokken 14:01
Jeg skal ha med meg en hund i bilen, og kunne tenkt meg en PVC-matte til å beskytte bilen når hunden skal inn og ut av bilen. Den som du ser i linken under er i grunn helt perfekt, men de sender kun til Canada og USA. Har forsøkt å sende epost til de, men jeg får ikke noe svar.

Er det noen som vet hvor man kan kjøpe slike PVC-matter som metervare?

http://trunk-liners.com/Products/BumperProtector.asp
RSy

Hvis de sender bare til USA/Canada så annbefaler jeg å bruke Jetcarrier.
De oppretter en amerikansk adresse som du kan sende varen til og de sender den videre fra New Jersey enten med båt eller fly (valgfritt)

Jeg har brukt dem ofte når jeg handler bildeler til min amerikanske klassiker.
Sjekk ut jetcarrier.com
Neste år er garasjen endelig 100% amerikansk igjen. (okey da, 66.67% hvis man regner med sykkelen)

Tesla Model S P85+. Perlemorhvit med mørke felger og full pakke - 416hk 600nm
71 Plymouth Barracuda 340. Lemonyellow med 18" cobra felger - 383 din.hk 542nm (nylig bremset c",)
99 KTM LC4. Svart/orange med svarte 17" supermoto felger - ca 60hk

Frodebo

Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

Gæsjan

Hadde en slik løsning på bagasjeromsmatten i min forrige bil, en BMW 5-serie F11. Brukte den sjelden fordi jeg var redd for riper når bilen var skitten (særlig vinter). Du må ha en blank beskyttelse folie på bakfangeren i tillegg.
TMS P85 solgt
TMS P85D
Model 3 reservasjon

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA