Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bremser

Startet av VigdisA, søndag 17. november 2013, klokken 09:51

« forrige - neste »

VigdisA

Om noen dager blir det endelig vår tur å få ordnet opp i feilene og manglene fra leveranse.
Installasjon av tåkelys, dobbeltlader, retting av lakk- gnisseskader mm(spent på om de får tatt alt..)

Dere andre som har fått utført service på Alnabru, har dere fått lånebil for å komme dere på jobb?
Hadde Teslaverkstedet på Skøyen (som vi først hadde avtalt vi  skulle levere bilen på ) vært åpnet, hadde det vært en annen sak, men Alnabru er det et stykke å reise kollektivt fra..
Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

Signature #280

Jeg har hatt bilen der for å få fikset opp et par småting denne uken.. Måtte be om lånebil, selv om jeg full service pakke. Men når jeg spurte gikk alt helt greit, fikk ikke en Tesla som jeg håpet på, men en bitteliten Huyndai.. :)

jkirkebo

Sitat fra: VigdisA på lørdag 09. november 2013, klokken 08:40
Dere andre som har fått utført service på Alnabru, har dere fått lånebil for å komme dere på jobb?
Hadde Teslaverkstedet på Skøyen (som vi først hadde avtalt vi  skulle levere bilen på ) vært åpnet, hadde det vært en annen sak, men Alnabru er det et stykke å reise kollektivt fra..

Jepp, jeg venter på Skøyen pga. det. Har ikke så hast med dobbeltladeren. Det er 30 minutter å gå fra butikken på Alna til Alna holdeplass, da er det litt bedre med 3 minutter til Skøyen stasjon...

De har heller ikke noe system for å levere nøkler før åpningstid på Alnabru, dette skulle komme på plass på Skøyen.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

petersv

Sitat fra: jkirkebo på lørdag 09. november 2013, klokken 08:54
Sitat fra: VigdisA på lørdag 09. november 2013, klokken 08:40

Jepp, jeg venter på Skøyen pga. det. Har ikke så hast med dobbeltladeren. Det er 30 minutter å gå fra butikken på Alna til Alna holdeplass, da er det litt bedre med 3 minutter til Skøyen stasjon...

De har heller ikke noe system for å levere nøkler før åpningstid på Alnabru, dette skulle komme på plass på Skøyen.

Det finnes andre kollektive transportmidler enn tog da ;)

Og ja, hvis du gir beskjed på forhånd, får du lånebil. Tesla eller vanlig avhengig av tilgjengelighet.

Knut Øygard

Jeg hadde bilen min inne 30. Oktober for en tilsvarende runde. Utbedre noen småfeil og undersøke 12V-problematikk.

Jeg fikk ikke tilbud om lånebil men spurte ikke heller. For meg var det mest praktisk med kollektivt.
Model S 85, P1480 Hentet 28. Sept 2013

Ojan

Kan bekrefte at det er huyndai som stilles til rådighet.
De har ikke Tesla utlåns biler.
P85+ Sep 2013 - Solgt
P85D - Mars 2015

Sponzo

Kan bekrefte at man kan få lånebil hvis man spør....jeg har bilen inne til service hos Alna "as we speak" og har fått lånebil fra Sixth'.....Honda Insight

Øyvind.h

Jeg fikk Honda Civic første gangen bilen var inne på service. Så jeg hadde per definisjon lånebil, men en gedigen nedtur når jeg forventet en Tesla  :D

Denne uken hadde vi ikke behov for lånebil (dvs. hadde jeg vært klar over at rep tok 2 dager hadde vi nok bedt om det allikevel), så da ba jeg ikke om det.

Synes det er greit å gå i seg selv og se om det er behov for bil, eller om man kan klare seg uten. Kostnader og ekstra jobb for Tesla å ordne lånebil når de må ut i leiemarkedet.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

jkirkebo

Sitat fra: petersv på lørdag 09. november 2013, klokken 08:58
Det finnes andre kollektive transportmidler enn tog da ;)

Og ja, hvis du gir beskjed på forhånd, får du lånebil. Tesla eller vanlig avhengig av tilgjengelighet.

Ja, men tar jeg bussen må jeg betale...;)

Gidder ikke styre med lånebil når jeg bare skal til/fra sentrum.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

VigdisA

Sitat fra: Øyvind.h på lørdag 09. november 2013, klokken 10:05
Jeg fikk Honda Civic første gangen bilen var inne på service. Så jeg hadde per definisjon lånebil, men en gedigen nedtur når jeg forventet en Tesla  :D

Denne uken hadde vi ikke behov for lånebil (dvs. hadde jeg vært klar over at rep tok 2 dager hadde vi nok bedt om det allikevel), så da ba jeg ikke om det.

Synes det er greit å gå i seg selv og se om det er behov for bil, eller om man kan klare seg uten. Kostnader og ekstra jobb for Tesla å ordne lånebil når de må ut i leiemarkedet.
Hm, var det en tilsvarende ettermontering som tok to dager?
Bil 2 er på sommerdekk enda og dekkene må handles først, så det spørs om vi kanskje trenger lånebil på mandag da ja..
Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA