Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi vinterdekkene våre?

Startet av Stiania79, fredag 15. november 2013, klokken 19:55

« forrige - neste »

Foleson

Sitat fra: satheesh.net på fredag 08. november 2013, klokken 10:55
Sitat fra: Cato76 på fredag 08. november 2013, klokken 10:03
Litt kipt med tanke på de som har solgt bilene sine på finn med 70-80.000 kroner i "gevinst", og må ut med mer for å få tilsvarende nå...

Oh snap! #fail (Selv ikke de aller første som solgte bilene sine går noe særlig i pluss hvis de skal bestille en ny nå.) :P

"Alle" burde visst at denne prisøkningen kom, så hvis man var nogenlunde sikker på at man skulle ha ny bil av samme type, så bestilte man samme dag som man solgte *kremt*.
Model S 85, MC Rød/Svart/Matt Abachi minus Barneseter :-)

BMW850

Min konfiguasjon koster nå i Sverige 1.065.000 kontra 992.000 igår.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

laumb

Woooo! 80'350kr spart fra kjøpspris (inkludert tidligrabatten)!

Koster nå: 635600,-
Kostet før: 555'250,-

YAY!

cairnz

Elbilist

ELTesla

Herlig! 90K spart er ikke til å kimse av! Dette lover bra for bruktsalget vårt om noen år karer og kvinnfolk!

jsu224

82.000kr... liker...

Håper bare jeg får disse tåkelysene. Har bestilt P85 med tech.

Bjoris

Ser det står Black Nappa Leather Interior på specen, siden det nå står skinn seter og skinn interiør, men at det ikke går ann å bestille bare skinn interiør så antar jeg at vi får med dette, isåfall 58200 spart:) MEN, jeg hadde nok ikke betalt 15.800 for å få med dette interiøret om jeg bestilte nå.
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

janmb

P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

Stiania79

Sitat fra: jsu224 på fredag 08. november 2013, klokken 11:15
82.000kr... liker...

Håper bare jeg får disse tåkelysene. Har bestilt P85 med tech.

Det får du: Fra TEsla:

QTE

Tåkelys er inkludert, tåkelysene som nå er et tilleggsalternativ er samme suppa med ny bolle, utseende er eneste forskjell

UNQTE
S85 | mørk grå | sort skinn | matt abachi |  panotak | tech | luft | lyd | lys | vinter | park | 9Jx20 Vossen VVSCV5 Silver Polished 245/40-20 Vredestein Ultrac Sessanta (sommer) | 8Jx19 TSW Rivage Silver 245/45-19 Nokian Hakka R2 (vinter) | VIN 28595 - levert 03.03.14 + VW E-Up, Tungsten, Pano, tech, dab+ levert 14.03.14 - 100% EL :-)

- Dekk & Felger Levert av www.beckmeister.no -

Gjermund

Sitat fra: Foleson på fredag 08. november 2013, klokken 10:51
Dagens beste timing??

Sjekk http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45045765 og les litt nede i teksten;

"Update:
Jeg bestilte faktisk en bil til nå 30 min siden (01:30 fredag 8. november) for å sikre meg mot prisoppgangen"

Håper forøvrig at bilen jeg har bestilt for levering i mars kommer med elektriske speil i techpakken og ikke den gamle typen... Satser på at de har brukt opp alle gamle speil intil den tid :-)

De som kjøper denne må jo alikevel være desperate etter å få bilen fort da.

Gjermund

Bare litt kjipt med mindre verdifall til jeg skal ta den ut av firmaet om noen år da :-(

timingbeltkiller

Sitat fra: Madboy på fredag 08. november 2013, klokken 11:14
Herlig! 90K spart er ikke til å kimse av! Dette lover bra for bruktsalget vårt om noen år karer og kvinnfolk!
Tenk deg litt om!
Tror du virkelig den økte bruktbilprisen pga prisøkning på nybiler
blir like stor eller større enn prisstigningen?

Kimse har du kun grunn til dersom nåværende S planlegges som siste bil
uten noe nykjøp når du selger den.
Værvarsel for de neste 100 år:
Fare for kortvarige perioder med oppholdsvær.

fortoggale

Sprek økning, + 8,5% på min bil.

Nå lurer jeg veldig på hvor stor effekt denne økningen har. Hvor mange potensielle kunder mister de her i Norge tro?
Sandnes
Model S - Neglelakk rød. Lyder navnet Tor

Muffinman

Hmm...ca. 80K opp for min del. Virker som basisprisene ikke er økt så mye, men tilleggspakkene er stykket opp og enkeltdelene er priset forholdsvis høyt. Det blir sikkert solgt en del ribbete biler framover tipper jeg. Litt morsomt at "performance-seter" som så vidt jeg kan se kun består av noen fargede striper i forhold til standardsetene koster knappe 6K ekstra. Det må være tidenes dårligste value.

Balrog

Nesten 100.000 opp i pris på min, men da med tillegg av tech-pakka man nå "må" ha for å få aktiv luftfjæring.
Tesla S P85 fra 270913
Japanskprodusert Nissan Leaf importert fra USA i 2013 og derfor bannlyst av Nissan Norge.
Tesla Model 3 LR AWD solgt.
Tesla Model S 75D.
Zero SR elektrisk motorsykkel.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA