Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi vinterdekkene våre?

Startet av Stiania79, fredag 15. november 2013, klokken 19:55

« forrige - neste »

Stig O

Har allikevel et håp om å få plusset på tåkelys som jeg i så fall betaler for. Litt surt å etter montere dette når det er et valg før bilen settes i produksjon. Fyrte av en mail til Heidi så får vi se hva hun sier.
Odda Hardanger

P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

Kallagtunet

I US var det i alle fall no mercy. Skulle du ha noen av de nye opsjonene måtte en betale ny pris på alt.

Kagex

Skjønner jo det.  Gjør man unntak for en må man gjøre unntak for flere.  Må dette en grense og der forstår jeg tesla.

Sent from my GT-I9505 using Xparent BlueTapatalk 2

P29687

Kallagtunet

Quattro

Sitat fra: Kallagtunet på søndag 10. november 2013, klokken 23:37
I US var det i alle fall no mercy. Skulle du ha noen av de nye opsjonene måtte en betale ny pris på alt.

Snakket med Tesla nå i ettermiddag og dette er tilfelle i Norge også. Alle endringer gir nye priser på hele bilen.
Bil mottatt 27.03.14
P85, Blå, 19", med alt untatt dobbeltlader, dokkeseter og vinterpakke.

S-max

Fekk denne e-posten i dag:

Skal skal ikke?

Kjære kunde

Som du sikkert har fått med deg har prisene våre økt. Både på ekstra utstyr og bil.

Grunnen til at vi nå sender ut denne mail er at du har tegnet deg inn på avtale kjøp av Tesla Model S før prisøkning ble iverksatt, men ikke betalt depositumet på kr 15000. Dette betyr at du nå har mulighet til å få bilen til "gammel" pris. Økningen ligger på en ca 50-100 000 kr, litt avhengig av hva man har valgt, så her er det viktig å snu seg rundt om man ønsker bilen.

Du har 14 dager(gjelder fra 07 nov.13) til å betale inn depositumet. Går du utover disse 14 dagene vil nye priser gjelde.
e-Golf m/varmepumpe bestilt 31/3-14 Leveres veke 6?

laumb

Slå til!
Skal du ikke ha selger du den lett til samme pris som du ga for den når du har fått den.

BMW850

Seriøst?! Slå til og selv bilen med fortjeneste eventuelt!
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

plvr

Du kan evt. spørre om du kan få gi vekk muligheten til meg! :-)
P85 med autopilot, nov -14.
Model ≡ reservert 010416

sn0le

@S-max:
Seriøst? Skulle gjerne fått en sånn mail selv.
La inn reservasjon på torsdag, og fredag gikk prisene opp.  :o
Grå S85 med mye stæsj.
Finalized: 25/2-2014. VIN tildelt: 21/3-2014.
I produksjon 28/4-2014. In transit 1/5-2014.
Levert 23/6-2014.
P39066

Quattro

Sitat fra: S-max på tirsdag 12. november 2013, klokken 17:42
Fekk denne e-posten i dag:

Skal skal ikke?

Kjære kunde

Som du sikkert har fått med deg har prisene våre økt. Både på ekstra utstyr og bil.

Grunnen til at vi nå sender ut denne mail er at du har tegnet deg inn på avtale kjøp av Tesla Model S før prisøkning ble iverksatt, men ikke betalt depositumet på kr 15000. Dette betyr at du nå har mulighet til å få bilen til "gammel" pris. Økningen ligger på en ca 50-100 000 kr, litt avhengig av hva man har valgt, så her er det viktig å snu seg rundt om man ønsker bilen.

Du har 14 dager(gjelder fra 07 nov.13) til å betale inn depositumet. Går du utover disse 14 dagene vil nye priser gjelde.

Kjør på, jeg var i samme sko som deg, har tenkt og tenkt siden jeg la inn reservasjon i desember 2013. Prisøkningen var avgjørende og jeg bestilte Model S på søndag! Levering i midten av april er estimatet.
Bil mottatt 27.03.14
P85, Blå, 19", med alt untatt dobbeltlader, dokkeseter og vinterpakke.

BulldogTSL

Jeg har gått gjennom den nye konfiguratoren for å se hvilken forandringer som har blitt gjort og hva vi som bestiller nå får med:

Nå standard:
•   Xenon hodelykkter (tidligere en del av tech-pakken)
•   HD Ryggekamera (tidligere en del av tech-pakken)

Nye funksjoner/opsjoner:
•Tåkelys
•   Elektriske sidespeil med varme (en del av tech-pakken)
•   19" Cyclone felger
•   Utvidet nappaskinntrim (nappaskinn på dashbordet, amrlener og dørpanelene)
•   Tesla Røde bremsekalipers (standard men bare tilgjenlig med Performance utgaven)
•   Yacht-gulv

I tillegg så er det nå mulig å ha følgende med en standard utgave
•   Performance seter
•   Alcantara innertak
•   Karbonfiber dekor

Og selvfølgelig da også «Max out my Model S» knappen.
I tillegg er det mulig å legge til de forskjellige pluggene, samt CHAdeMO adapter, vinterdekk og service-pakker.

Jeg har ventet på flere konfigurasjonsvalg i en stund nå og nå er de endelig kommet. Med tanke på de insentivene vi drar nytte av her i Norge er Model S fortsatt ganske rimelig sammenlignet med resten av europa.

Bestilling er lagt inn ;D 8)

Hyperstress

Sitat fra: BulldogTSL på tirsdag 12. november 2013, klokken 18:40
Jeg har gått gjennom den nye konfiguratoren for å se hvilken forandringer som har blitt gjort og hva vi som bestiller nå får med:

Nå standard:
•   Xenon hodelykkter (tidligere en del av tech-pakken)
•   HD Ryggekamera (tidligere en del av tech-pakken)

Nye funksjoner/opsjoner:
•Tåkelys
•   Elektriske sidespeil med varme (en del av tech-pakken)
•   19" Cyclone felger
•   Utvidet nappaskinntrim (nappaskinn på dashbordet, amrlener og dørpanelene)
•   Tesla Røde bremsekalipers (standard men bare tilgjenlig med Performance utgaven)
•   Yacht-gulv

I tillegg så er det nå mulig å ha følgende med en standard utgave
•   Performance seter
•   Alcantara innertak
•   Karbonfiber dekor

Og selvfølgelig da også «Max out my Model S» knappen.
I tillegg er det mulig å legge til de forskjellige pluggene, samt CHAdeMO adapter, vinterdekk og service-pakker.

Jeg har ventet på flere konfigurasjonsvalg i en stund nå og nå er de endelig kommet. Med tanke på de insentivene vi drar nytte av her i Norge er Model S fortsatt ganske rimelig sammenlignet med resten av europa.

Bestilling er lagt inn ;D 8)

Vet at Tesla er nytenkende, men Xenon hodelykter er kanskje litt upraktisk, eller ?  ;D
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

janmb

Fra siste newsletter:

"Conversely, the prices in Norwegian Kroner have increased by 3% to reflect fluctuations of the US Dollar. "

Kreativ formulering... Den reelle prisøkningen er jo på langt mer enn 3% dersom man ser på tilleggene...
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

OddB

Her er regnestykket for "min" bil. Ved å kutte glasstak, lakk og pyntelys ville prisen ha blitt den samme...
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA