Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi vinterdekkene våre?

Startet av Stiania79, fredag 15. november 2013, klokken 19:55

« forrige - neste »

jalias

Har du trykket på finalized knappen før prisøkningen, får du vel klare deg uten røde calippere  :P

Cato76

:+1: Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

erot

Hva med gule? Selv om det er litt Ferrari ripoff :) En litt dum ting med MS (for nitpicks som meg) er at begge kalipperne er i bakkant og ikke mot midten av bilen. Gir meg mindre lyst til å la de stikke seg ut.

En annen ting med kalippere som tiltrekker seg oppmerksomhet er at bilen lett blir rotete. Da bør resten av bilen være ganske rolig og helst ensfarget. Med alle de kromdetaljene ville jeg personlig ikke rørt kalipperne. Med alt foliert eller lakkert kunne jeg vurdert det, men det krever en del av bilen for å se bra ut.

Quattro

Jeg har som tidligere nevnt gamle priser på min konfigurasjon og nå har jeg endelig klart å bestemme meg. Forsøker å bestille til "gamle" priser, men nettsiden bare henger seg når jeg trykker "confirm now":-(

Med nye priser må jeg evt. gå en runde til med meg selv før jeg igjen klarer å trykke "confirm now".....
Bil mottatt 27.03.14
P85, Blå, 19", med alt untatt dobbeltlader, dokkeseter og vinterpakke.

Quattro

Sitat fra: Quattro på søndag 10. november 2013, klokken 16:17
Jeg har som tidligere nevnt gamle priser på min konfigurasjon og nå har jeg endelig klart å bestemme meg. Forsøker å bestille til "gamle" priser, men nettsiden bare henger seg når jeg trykker "confirm now":-(

Med nye priser må jeg evt. gå en runde til med meg selv før jeg igjen klarer å trykke "confirm now".....

Dæven, nå gikk det!

Da har jeg plutselig bestilt meg elektrisk bil til "gammel pris". Nå ble jeg jammen litt glad og litt stressa samtidig :o
Bil mottatt 27.03.14
P85, Blå, 19", med alt untatt dobbeltlader, dokkeseter og vinterpakke.

Woods

Sitat fra: Cato76 på søndag 10. november 2013, klokken 15:17
Røde calippere er jo så 1990-ish!  8)

Det er jo BREMBO kalipere, og dem skal jo være røde! ;-)

Stig O

Odda Hardanger

P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

Trondns

Sitat fra: Muffinman på fredag 08. november 2013, klokken 11:35
I lys av prisøkningen bør de jammen få fart på superladerutbyggingen i Norge, spesielt langs kysten. Der er det mange pengesterke mennesker fra olje, fiskeri og havbruk som ikke har noen problemer med å betale "det det koster", men som det vil være avgjørende med ladeinfrastruktur for.

Enig i det. Bedre utbygging av SC vil være med på å øke salget av Tesla tror jeg..særlig vestlandet og nord for Trondheim trenger dette nå.
Har trolig fylt diesel for siste gang :-)
Mottok Tesla Model s, sort -   26. sept 2013 :-)

Philip Marlowe

Sitat fra: Quattro på søndag 10. november 2013, klokken 16:27

Dæven, nå gikk det!

Da har jeg plutselig bestilt meg elektrisk bil til "gammel pris". Nå ble jeg jammen litt glad og litt stressa samtidig :o

Gratulerer! Nå var du heldig.  ;D
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

sn0le

Sitat fra: TS på søndag 10. november 2013, klokken 14:36
Det står nå Elektrisk sidespeil med varme.

Tidligere sto det Elektrokromatiske sidespeil

Det står begge deler.
Elektrokromatisk betyr at de automatisk dimmer seg.
Elektriske speil m/varme tolker jeg som elektrisk justerbare speil med varmetråder, ikke innfellbare.
Grå S85 med mye stæsj.
Finalized: 25/2-2014. VIN tildelt: 21/3-2014.
I produksjon 28/4-2014. In transit 1/5-2014.
Levert 23/6-2014.
P39066

erot

Sitat fra: Quattro på søndag 10. november 2013, klokken 16:27

Dæven, nå gikk det!

Da er det bare å gratulere!

knappern

Bestilte P85 på onsdag 6/11 ;D
Kjenner jeg er meget godt fornøyd med det..
Svart model S P85.

jalias

Å påstå at Tesla ikke har stålkontroll er vel belyst før. Det må vel kunne si er forsterket etter nye priser og design.
Da sidene ble oppdatert sto det prioritert levering på 3mnd ved bestilling av P85.
Nå står det 4-5 mnd  :o å det bare en uke etter oppdateringen.

Djur1

Nå er prisene ganske lik det de er i statene.

Jeg får opp 713 250 på 6,25 for usd. med bestilling av min bil.
I Norge går samme bilen for 725 200. Hvis en tenker på frakt etc. så er vi spot on mtp USA prisen.

På de andre sidene som den for sveits og sverige så står det electric folding mirrors. I norge står det...elektrisk sidespeil med varme og på tysk står det bare automatiske sidespeil. Er det google translate 1.0 de bruker eller?

Regner med at alle nå følger den engelske versjonen, så det blir elektriske foldespeil m varme.
Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt

frosken

Sitat fra: Stig O på søndag 10. november 2013, klokken 14:37
Er veldig spent på om jeg får innfellbare speil, røde bremsecalipere og tåkelys på bilen. Har levering månedskiftet feb/mars. Regner med bilen blir produsert første halvdel av januar.Litt surt om det bare er de som bestiller etter denne annonseringen som får muligheten til dette. Noen som har sjekket?
Jeg var innom Tesla Skøyen på lørdag og spurte om dette, jeg får levert bil omtrent samtidig med deg.

Fikk vite at man bare får det som var i pakkene da man bestilte, ikke noe av det som kommer i etterkant selv om det introduseres før bilen går i produksjon.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA