Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi vinterdekkene våre?

Startet av Stiania79, fredag 15. november 2013, klokken 19:55

« forrige - neste »

BMW850

Sitat fra: Kallagtunet på lørdag 09. november 2013, klokken 13:42
Sitat fra: BMW850 på lørdag 09. november 2013, klokken 13:38
Kan ikke se at el.innfellbare speil er tilgjengelig?! ???

Jeg har blingset her, det var vel i US det ble ble en del av teknikkpakken. Jeg oppdaterer til røde bremsekalipere....

Kan vi oppdatere til røde calipere...hvordan? De ligger jo nå som standard i P-pakken  ??? Forhåpentligvis har de gått tomme for sorte når de produserer min. Hadde gjort seg med røde til min grå  ;D
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Kallagtunet

Sitat fra: BMW850 på lørdag 09. november 2013, klokken 14:02

Jeg har blingset her, det var vel i US det ble ble en del av teknikkpakken. Jeg oppdaterer til røde bremsekalipere....

Kan vi oppdatere til røde calipere...hvordan? De ligger jo nå som standard i P-pakken  ??? Forhåpentligvis har de gått tomme for sorte når de produserer min. Hadde gjort seg med røde til min grå  ;D

Det kan jeg selvsagt ikke men hvis jeg hadde bestilt samme bil som jeg får levert om to uker i dag så hadde jeg fått røde bremsekalipere i tillegg men ulempen er at bilen hadde kostet 83600 kroner mer.. Tog du an?

Skal du ha røde på en bil som er konfigurert så må du frem med sprayboksen...

BMW850

Da tog jeg an. Men som jeg sier, når de skal produsere min har de sikkrt gått tom for sorte ;)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Sten

Det er mulig jeg gjør feil, el husker feil. Men prisen blir nå 782.000,- eneste forskjellen er at jeg ikke har valgt performance seter, kun skinn, men det utgjør kun 5000,- å så vidt jeg vet så er det kun den røde sømen som mangler? Eller er det noe annet vesentlig som er forskjell på disse stolene? Var ikke for å være grådig at rød søm ble valgt bort, men synes det er renere uten.

Sten

Ellers er det meste lagt til. Kun alarmpakken, lyspakken å skinn i dører som ikke er valgt da jeg forstår det slik at det er standard med kunstig skinn i dører og på dashbord, eller er jeg helt på jordet nå?:)

Sten

Beklager off topic, men Røde bremsekaliptere....blir det noe fint på en svart bil??

turbolurbo

Sitat fra: Sten på lørdag 09. november 2013, klokken 14:34
Beklager off topic, men Røde bremsekaliptere....blir det noe fint på en svart bil??

Det er en smakssak ;)

(Beklager ICE referanse, men fant ikke noe Tesla bilde med fargekombinasjonen...)
2019 TM3P

Stiania79

Sitat fra: Sten på lørdag 09. november 2013, klokken 14:29
Ellers er det meste lagt til. Kun alarmpakken, lyspakken å skinn i dører som ikke er valgt da jeg forstår det slik at det er standard med kunstig skinn i dører og på dashbord, eller er jeg helt på jordet nå?:)

Riktig. Kunstskinn er det på alle TMS mens nappa er nå kommet som tilvalg - kan godt hende det var inkludert på Performance før slik som alcantara tak men det vet jeg ikke.

Ref å forandre på konfigurasjon - dette går kun de første 14 dager etter bestilling så blir bilen låst. Slik jeg har forstått det kan du ikke endre noe som helst uten at alle prisene oppdateres til ny pris...

Sent from my iPhone using Tapatalk
S85 | mørk grå | sort skinn | matt abachi |  panotak | tech | luft | lyd | lys | vinter | park | 9Jx20 Vossen VVSCV5 Silver Polished 245/40-20 Vredestein Ultrac Sessanta (sommer) | 8Jx19 TSW Rivage Silver 245/45-19 Nokian Hakka R2 (vinter) | VIN 28595 - levert 03.03.14 + VW E-Up, Tungsten, Pano, tech, dab+ levert 14.03.14 - 100% EL :-)

- Dekk & Felger Levert av www.beckmeister.no -

Stig O

Sitat fra: turbolurbo på lørdag 09. november 2013, klokken 14:53
Sitat fra: Sten på lørdag 09. november 2013, klokken 14:34

Det er en smakssak ;)

(Beklager ICE referanse, men fant ikke noe Tesla bilde med fargekombinasjonen...)

Synes det er veldig fint på sort og hvit bil, så jeg tenkte og lakkere, men nå håper jeg indelig jeg får det med. Ser litt mere profft ut med orginal lakkerte med rød skrift. Legger ved bilde av kombinasjonen på min nåværende bil.
Odda Hardanger

P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

zimba07

Ooops...jeg bestilte og confirmet i oktober, men var midt i en epost dialog med Nederland om å bytte lakk fra grå til pearl white (de er hyggelige, men trege på eposten der nede)

Sier du nå at det mest sannsynlig ikke er mulig å bytte farge uten å få helt nye priser?

I så fall leter jeg etter noen med S85 pearl white som har lyst på grå metallic :-/
---

Model S85, solgt
Model S90D, solgt
Model 3
Audi e-Tron 55

erot

Kan det være en idé å reservere denne i tilfelle det kommer massiv prisøkninger her også?
http://www.spacex.com/about/capabilities

turbolurbo

Sitat fra: erot på lørdag 09. november 2013, klokken 19:13
Kan det være en idé å reservere denne i tilfelle det kommer massiv prisøkninger her også?

Tror jeg venter til pluspakken kommer ;D
2019 TM3P

cra

Sitat fra: turbolurbo på lørdag 09. november 2013, klokken 19:39
Sitat fra: erot på lørdag 09. november 2013, klokken 19:13
Tror jeg venter til pluspakken kommer ;D

Og røde bremsekalipere? ;)  ;D
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

TS

Det står nå Elektrisk sidespeil med varme.

Tidligere sto det Elektrokromatiske sidespeil
Jeg tolker det slik at det er elektrisk innfellbare i pakken nå, men kan ikke være sikker på det før noen som er interessert får bekreftet det skriftlig fra TM...
rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

Stig O

Er veldig spent på om jeg får innfellbare speil, røde bremsecalipere og tåkelys på bilen. Har levering månedskiftet feb/mars. Regner med bilen blir produsert første halvdel av januar.Litt surt om det bare er de som bestiller etter denne annonseringen som får muligheten til dette. Noen som har sjekket?
Odda Hardanger

P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA