Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi vinterdekkene våre?

Startet av Otto, fredag 15. november 2013, klokken 19:50

« forrige - neste »

cdabel

Jeg hadde status "i transit" frem til i dag. Den er nå erstatet med "bilen blir klargjort for henting" . Jeg vet at bilen ankom Bergen i går.
P85, rød, svart interiør, CF dekor, 21", spoiler, minus dobbeltlader og sikkerhetpakke

Nuvolari

Sitat fra: cdabel på torsdag 14. november 2013, klokken 22:37
Jeg hadde status "i transit" frem til i dag. Den er nå erstatet med "bilen blir klargjort for henting" . Jeg vet at bilen ankom Bergen i går.

Jasså!? Da betyr det kanskje at bilen min allerede er på alnabru. Fikk samme status i dag.

Isåfall intressant at min DES senest i går ikke hadde den ringeste anelse om hvor i verden bilen min befant seg.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

Havebigfun

Sitat fra: Nuvolari på torsdag 14. november 2013, klokken 22:48
Isåfall intressant at min DES senest i går ikke hadde den ringeste anelse om hvor i verden bilen min befant seg.
Samme hos meg for 2 mnd siden. Selv med intenst leting i ladelistene visste "ingen" hvor bilen min var- plutselig dukket den opp i Drammen. Den ble levert som forventet :).

Zneip

PACHUCA kom akkurat frem til Rotterdam. Hva er neste destinasjon mon tro? Hva er "min" båt lastet med? Dette er nesten like spennende som VM i sjakk  ::)
Nord Trøndelag | X90D

Bonefish

Mulig at endel biler går via Bremerhaven. I allefall så var det kun Auto Progress og Auto Racer som var i Drammen på de datoene jeg fikk fra DES på når bilen min skulle komme. Begge disse kom fra Bremerhaven.
Bergen:

P85 Svart  #2922 Vin: 18479
Levert Bergen 2/12/13

Li-Ion

Sitat fra: Zneip på fredag 22. november 2013, klokken 13:50
PACHUCA kom akkurat frem til Rotterdam. Hva er neste destinasjon mon tro? Hva er "min" båt lastet med? Dette er nesten like spennende som VM i sjakk  ::)
Oi...oi.... Tipper våre er med her :D
Be afraid...

Zneip

Da er båten på vei mot Drammen - fremme i morgen kveld :) http://www.marinetraffic.com/ais/details/ships/304824000
Nord Trøndelag | X90D

Li-Ion

Sitat fra: Zneip på lørdag 23. november 2013, klokken 11:02
Da er båten på vei mot Drammen - fremme i morgen kveld :) http://www.marinetraffic.com/ais/details/ships/304824000
Ankost drammen i morgen 24.11 - tror du våre er med her da Sneip..?
Kjenner det begynner å dirre i lommeboka - kommer vel en faktura snart også nå da vel...  8) 8)
Be afraid...

Zneip

At det er biler på denne båten er jeg sikker på - om våre er med er en helt annen sak. DS har antydet utlevering 20/12 for meg, så det kan være tidlig....men siden mange biler har dukket opp dagesvis før enn tidligere antatt så er det jo lov å håpe litt. Fakturaen ligger klar i Mytesla og penger står klar på konto  ;D
Nord Trøndelag | X90D

Li-Ion

Sitat fra: Zneip på lørdag 23. november 2013, klokken 11:12
At det er biler på denne båten er jeg sikker på - om våre er med er en helt annen sak. DS har antydet utlevering 20/12 for meg, så det kan være tidlig....men siden mange biler har dukket opp dagesvis før enn tidligere antatt så er det jo lov å håpe litt. Fakturaen ligger klar i Mytesla og penger står klar på konto  ;D
Når jeg snakket med DS i Trondheim antydet han at bilen skulle ankomme Drammen i rundt mnd.skifte nov/des... så det er jo mulig. Er det lenge siden du fikk faktura? Min DS sa også at den skulle komme ganske kjappt (for 2 Tesla-uker siden)....
Be afraid...

Zneip

Fikk fakturaen på mandag etter første praten med DS....var ikke mange museklikkene det. Ring til Trondheim du så ordner de det sikkert. Haha - her driver vi og maser etter en faktura. Det har jeg aldri gjort før  8)
Nord Trøndelag | X90D

Dvergen196

Sitat fra: Li-Ion på lørdag 23. november 2013, klokken 11:06
Sitat fra: Zneip på lørdag 23. november 2013, klokken 11:02
Ankost drammen i morgen 24.11 - tror du våre er med her da Sneip..?
Kjenner det begynner å dirre i lommeboka - kommer vel en faktura snart også nå da vel...  8) 8)

Når fikk du "In transit" status? Jeg fikk den 1/11 betyr det at jeg kanskje kan håpe på at den er med denne båten? Sjønner ikke at jeg gidd å bry meg men en hver endring/progress gir meg unaturlig mye glede :D
Model X 90D AP2 Levering 18/3-17
P85D 2015 Solgt
P85 2013 Solgt

Zneip

Jeg føler samme gleden :) Fikk "in transit" 2/11

-------------------------------------
Nord Trøndelag - P3273 - VIN: *13877
Nord Trøndelag | X90D

Li-Ion

...passerer Danmark nå... Jeg har trua :-)
Be afraid...

Li-Ion

Da ligger PACHUCA til kai i Drammen.
Be afraid...

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA