Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Nok en bra parkering..

Startet av Lokführer, torsdag 14. november 2013, klokken 15:18

« forrige - neste »

Tuxedo

Sitat fra: Teslanewbie på fredag 14. februar 2014, klokken 15:54
Synes dette var rart fra eieren :


Shortly after the fire, seven Tesla employees visited the owner of the vehicle. The company also offered to take care of the damages and inconvenience caused by the fire, but the owner declined.

http://business.financialpost.com/2014/02/14/tesla-catches-fire-while-sitting-in-a-toronto-garage/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+FP_TopStories+%28Financial+Post+-+Top+Stories%29

Han skal vel saksøke Tesla for livsvarig post-traumatisk stressyndrom.  Ser 100 mill i det fjerne.  Ikke noe poeng i å ta i mot hjelp da.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Teslanewbie

Sitat fra: Tuxedo på fredag 14. februar 2014, klokken 16:49
Sitat fra: Teslanewbie på fredag 14. februar 2014, klokken 15:54
Synes dette var rart fra eieren :


Shortly after the fire, seven Tesla employees visited the owner of the vehicle. The company also offered to take care of the damages and inconvenience caused by the fire, but the owner declined.

http://business.financialpost.com/2014/02/14/tesla-catches-fire-while-sitting-in-a-toronto-garage/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+FP_TopStories+%28Financial+Post+-+Top+Stories%29

Han skal vel saksøke Tesla for livsvarig post-traumatisk stressyndrom.  Ser 100 mill i det fjerne.  Ikke noe poeng i å ta i mot hjelp da.

Kanada har ikke samme lovgivning som USA når det kommer til erstatninger..
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

Kallagtunet

#227
Dette er vel i Canada ikke US, dvs helt annet nivå på erstaningsaker. Interresant at folk her fokuserer eier som "skurk" som en vel her anta har hatt en kjip opplevelse med sin nye bil!

Når det er sagt så er jeg mer skeptisk til korrosjon enn brann!

Tuxedo

Sitat fra: Teslanewbie på fredag 14. februar 2014, klokken 16:55
Sitat fra: Tuxedo på fredag 14. februar 2014, klokken 16:49
Sitat fra: Teslanewbie på fredag 14. februar 2014, klokken 15:54
Synes dette var rart fra eieren :


Shortly after the fire, seven Tesla employees visited the owner of the vehicle. The company also offered to take care of the damages and inconvenience caused by the fire, but the owner declined.

http://business.financialpost.com/2014/02/14/tesla-catches-fire-while-sitting-in-a-toronto-garage/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+FP_TopStories+%28Financial+Post+-+Top+Stories%29

Han skal vel saksøke Tesla for livsvarig post-traumatisk stressyndrom.  Ser 100 mill i det fjerne.  Ikke noe poeng i å ta i mot hjelp da.

Kanada har ikke samme lovgivning som USA når det kommer til erstatninger..

Siden Tesla er et amerikansk selskap, vil han kunne reise sak i California (jfr Terra-kommunene som reiste sak mot Citigroup i New York).  Men kommentaren min var nå mest ment "tongue-in-cheek", da... ;)
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Tai

And here we go agaiiin..... ::)

Tai
Tesla Model S, grønn 85 Kwh,
Bestilt - 06/09-13
Finalized - 14/09-13
Bygget- 15/01-14
Transitt- 21/01-14
Klargjort- 28/02-14
Utlevering - 11/03 2014 kl 15:30!
Solgt - 25/08-17

-->Model X 75D, Midnight silver, 5 seter, premium, krem interiør, Oppgradert auto.
Bestilt 11/08-17
Kaos i Mytesla 02/09-17....
Ankommet Bergen  27/10-17
Utlevert 10/11-17

----------------------------------------------------------
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

ebbrey

Her om dagen la jeg merke til mye damp som kom ut fra grillene i fronten nede under skiltet. Der radiatoren sitter på innsiden regner jeg med..blir denne veldig varm? Holdt på en 20-30 minutter. Etter 9 mils kjøretur i 2 grader.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Gusse

Ånei! Nok en periode med brannvitser, og slibrige komentarer fra misunnelige folk, som endelig har noe nytt argument på hvorfor de ikke kjøper bilen. Nå som ladevitsene begynte å bli sjeldnere :-\

Teslanewbie

Verste er vel forsikringsfolkene som bruker hver anledning til å skru opp prisene på model s
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

Kallagtunet

Har ikke Musk sagt at de erstatter biler som brenner uten kost for eier eller forsikring?

Bjørn

Sitat fra: ebbrey på fredag 14. februar 2014, klokken 17:17
Her om dagen la jeg merke til mye damp som kom ut fra grillene i fronten nede under skiltet. Der radiatoren sitter på innsiden regner jeg med..blir denne veldig varm? Holdt på en 20-30 minutter. Etter 9 mils kjøretur i 2 grader.

Kjørte du i regn/snøvær..? sånn at dampen du så var fra regnvann på varm overflate..? hvis ikke, så har du en lekkasje av kjølevann, og bør få sjekket det fort.

Avh

Sitat fra: Teslanewbie på fredag 14. februar 2014, klokken 18:33
Verste er vel forsikringsfolkene som bruker hver anledning til å skru opp prisene på model s
Du får minne om hvem som kommer best ut i sikkerhetstest i USA da for å få premien ned igjen ...
Tesla mod 3
Tesla S 85 kWh Rød mm
Tesla Roadster 2,5
Ex-Buddy
2 x EL-sykkel

fhovlan

Det kan sjå ut som han har sota vindauge ;)


ebbrey

Sitat fra: Bjørn på fredag 14. februar 2014, klokken 20:04
Sitat fra: ebbrey på fredag 14. februar 2014, klokken 17:17
Her om dagen la jeg merke til mye damp som kom ut fra grillene i fronten nede under skiltet. Der radiatoren sitter på innsiden regner jeg med..blir denne veldig varm? Holdt på en 20-30 minutter. Etter 9 mils kjøretur i 2 grader.

Kjørte du i regn/snøvær..? sånn at dampen du så var fra regnvann på varm overflate..? hvis ikke, så har du en lekkasje av kjølevann, og bør få sjekket det fort.

Det var regnvær/vått. Så ut som vann som fordampet på varm overflate. Først når jeg kikket ut av vindu og så "røyken" trodde jeg fronten holdt på å ta fyr. Men spola ned og kunne ikke lukte noe av dampen som kom ut. Fulgte dermed bare med litt også forsvant det. Men aldri sett dette før.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA