Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla DS kontakt

Startet av krister461, torsdag 14. november 2013, klokken 15:08

« forrige - neste »

B_Tesla

Kunne vi fått noen bilder av de nye sensorene?
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Hyperstress

Sitat fra: MyMuffin på mandag 17. november 2014, klokken 15:46
wohoo! da var bilen endelig i garasjen.

Gikk for 60 kwh utgaven i hvit, jeg kan ikke si så mye om rekkevidden (har ytterst sjeldent behov for mye rekkevidde), men fy å sprek den er.

Sprekeste bilen jeg har hatt før denne var en Audi A6 05 3.2q med 256hk, og den kan rett og slett ikke sammenlignes.

Nå må jeg roe nervene litt før jeg tar meg en ny tur, nybil-følelsen er helt unik.

Forumets første med "ny" Tesla? Gratulerer!
Nå har du fått kjørt fra deg litt, så nå er vi spent på en oppdatering om hva som er aktivisert av assist-/autopilotsystemer. Gjerne bilde eller video også :)
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Asarin

#407
"Din Model S blir klargjort for henting eller levering."

Tirsdag kan bare ikke komme fort nok.


Edit: Har det skjedd noe med regnearket nå? Ser bare noen oppføringer...
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

elbilertilalle

Har lagt inn min bestilling også nå :)
Model S P85DL - levert 31/mars/2015 (solgt)
Model X 100D - levert 29/juni/2017
http://dehnes.com

Asarin

Hentet min S85 i går, oppdatert skjema med hentedato.

:D
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

cito13

Ifølge regnearket har siden 22. desember en rekke S85D fått sin VIN nummer. Før det var det bare P85D som hadde fått VIN.

Bushy

og idag var det min tur til og få vin nr:D på s85d
S75D sept. 17

P85DL

#412
P85D Vin 678xx under produksjon Tesla-fabrikken bygger din Model S(oktober-rushet i rute?) 
Tesla Model S P85D

P85_Norway

Sitat fra: krister461 på torsdag 07. november 2013, klokken 09:44
Det tok ikke så lang tid som man skulle tro. Mesteparten er copy-paste fra folks signaturer.

Flott at flere har lagt seg inn. For de som alt ligger der er det fint om de fyller ut blanke felt der de har mer info. :)

Er det mulig å "fryse" rad 1?
Tesla M3 Performance

P85_Norway

P85D Vin xx68269 Under produksjon. Tesla-fabrikken bygger din Model S.  ;D ;D
Tesla M3 Performance

moso

Nå ser det ut til at kolonnene med utlevert dato, sted og kommentarer er overskrevet av feil data. Veldig mange D-er som er levert  8)
Asker
35000 km i Saxo - solgt
50000 km i Mitsubishi i-Miev - solgt
80000 km i Tesla S85D - byttet inn
Nå Tesla S75D

Eip

Sitat fra: moso på fredag 16. januar 2015, klokken 11:44
Nå ser det ut til at kolonnene med utlevert dato, sted og kommentarer er overskrevet av feil data. Veldig mange D-er som er levert  8)

Rimelig ofte at mye forsvinner. Det må være noen som sletter på regnearket.
VIN: 509XX PD

P85_Norway

Sitat fra: krister461 på torsdag 07. november 2013, klokken 10:14
Hmm, tja, den er kanskje lettere å lese, men vanskeligere å sammenligne rekkefølgen på når biler blir produsert og utlevert.

Jeg synes original sortering var bedre: Først etter P-nummer og deretter etter bekreftet-dato for de som ikke har P-nummer. Da skal man få sånn ca. rekkefølgen på når Tesla bør levere de ut.

Jaja, jeg legger på noen filter og fikser dato-formatene så kan man sortere som man ønsker selv. :)

Blir sikkert litt rot nå når mange er inne og redigerer samtidig.
Nå er det bare rot, tror du må legge tilbake en backup........
Tesla M3 Performance

krister461

Det ligger noen ukers backup tilgjengelig for hvem som helst å gjennoprette. Men, man risikerer å miste noen rader, så det er litt risky business. Siden jeg har hatt bilen min et års tid er jeg ikke lenger aktiv i denne tråden eller i regnearket, så du får heller håpe at en ny ildsjel tar på seg jobben å rydde opp i rotet. :)

Eip

#419
Sitat fra: krister461 på mandag 19. januar 2015, klokken 22:52
Det ligger noen ukers backup tilgjengelig for hvem som helst å gjennoprette. Men, man risikerer å miste noen rader, så det er litt risky business. Siden jeg har hatt bilen min et års tid er jeg ikke lenger aktiv i denne tråden eller i regnearket, så du får heller håpe at en ny ildsjel tar på seg jobben å rydde opp i rotet. :)

Supert regneark!
Alle som skulle ha fått ny bil utlevert i trheim er borte, ser det ut som.
Flere P85D som er utlevert i dagens version....
Kan du finne en version med: Eip p85d vin 672 tr.heim.
VIN: 509XX PD

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA