Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla DS kontakt

Startet av krister461, torsdag 14. november 2013, klokken 15:08

« forrige - neste »

bull

@krister461 Det hadde vært kult om regnearket skiller mellom vanlig og "D" utgaver :)

Asarin

Min bil gikk til "Din Model S er i transitt fra fabrikken." i går eller i natt. :D

Oppdaterer regnearket nå.
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

tonl

Sitat fra: Asarin på tirsdag 14. oktober 2014, klokken 16:55
Min bil gikk til "Din Model S er i transitt fra fabrikken." i går eller i natt. :D

Regner med min går til transitt om et par dager. Den ble prod 1 dag etter din.

mariowing

Virker som om det er ganske mange som endrer sine bestillinger til en D-utgave nå. Det bør vel være godt nytt for oss som holder fast på en "gammel" utgave og fortsatt venter på produksjon fordi produksjonskøene til den blir naturligvis kortere?
Oslo
Nissan Leaf levert februar 2012, solgt januar 2015
Tesla Model S 85 levert desember 2014, solgt august 2016
Tesla Model S P90DL kjøpt august 2016, solgt januar 2017
BMW i3 kjøpt januar 2017
Jaguar I-Pace reservert februar 2017

krister461

Sitat fra: bull på søndag 12. oktober 2014, klokken 15:57
@krister461 Det hadde vært kult om regnearket skiller mellom vanlig og "D" utgaver :)
Det skillet ser du på modellnavnet. Om du f.eks. kopierer arket inn til Excel så kan du filtrere på D-modellene og se disse separat...

Asarin

Sitat fra: tonl på tirsdag 14. oktober 2014, klokken 17:04
Sitat fra: Asarin på tirsdag 14. oktober 2014, klokken 16:55

Regner med min går til transitt om et par dager. Den ble prod 1 dag etter din.

Moro!

Skal du hente din i Drammen?
---

tonl

Jepp... En eller annen gang tidlig desember. Det er mulig Tesla sender "sent november og desember"-levering i samme pulje over dammen.

B_Tesla

Biler mener jeg å si sendes fortløpende. Trodde det gikk en båt i uken ca. Alt annet blir jo svært uøkonomisk. Ha en masse biler stående i containere for å sende de samtidig. Det er jo penger stående på lager uten å få renter. Man betaler stort sett pr container på en båt. Videre må du jo omtrent ha sesongarbeidere til å sende/ta imot biler. For ikke snake om utlevering.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Asarin

Huff så spennende det blir å følge med på når det blir utlevering nå... Skulle ønske jeg visst hvor bilen var, "i transitt" er jo ganske diffust.

Du milde jeg gleder meg til å få den bilen.
---

tonl

Transitt kan bety så mye:
1. ferdig produsert, men står forsatt på fabrikken. Sendes sammen med andre biler som skal samme vei/utleveres omtrent samtidig.
2. Lastet på toget på vei til havnet
3. Et eller annet sted uti havet :-)

tonl

Sitat fra: Asarin på onsdag 15. oktober 2014, klokken 15:34
Huff så spennende det blir å følge med på når det blir utlevering nå... Skulle ønske jeg visst hvor bilen var, "i transitt" er jo ganske diffust.

Ser ut som vi skal samme vei Asarin.

Asarin

Sitat fra: tonl på onsdag 15. oktober 2014, klokken 17:44
Sitat fra: Asarin på onsdag 15. oktober 2014, klokken 15:34

Ser ut som vi skal samme vei Asarin.

:D
---

Richard

Og DER gikk endelig min i produksjon også!
Regneark oppdatert.
Tesla Model S P85+
Range Rover Sport

Bushy

Da ble min kansellert. Og nye bekreftet...
Oppdatert regnearket. Men fikk ikke frem noe fancy farger på avbestilling, eller s85D
Og uansett hva jeg gjør. Forandrer den dato oppsettet selv. Og havner på linje 439(og 440...)
Se om jeg får forandret det med pc en dag
S75D sept. 17

snappy

Min 85D bestilling viser nå "sen mars". Tenk om det stemmer da!
2014 e-UP
2015 85D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA