Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla DS kontakt

Startet av krister461, torsdag 14. november 2013, klokken 15:08

« forrige - neste »

RonnyØ

Sitat fra: F_P på tirsdag 09. september 2014, klokken 08:40
Sitat fra: RonnyØ på fredag 05. september 2014, klokken 21:30
Jeg lurer på hvordan en bil på et form for samlebånd, kan ta så mye lengre tid enn en annen. Satser på at vi møtes i Drammen, F_P ;)

Hva har du som beregnet levering i MyTesla nå? Ser at jeg har fått "sent oktober". Dette dukket opp etter at DS hadde ringte for å prate litt skit så som «nå er det snart din tur til å få bil», «husk forsikring», osv  ::)
Hos meg står det bare oktober, men den skal visst være godt på vei mot Norge nå. Han anslo faktisk levering i slutten av september. Dvs 29-30.sept. Har nok vært heldig med tidspunkter mtp tog, båt og generell frakt.
Husqvarna Automower 320

Philippo10

Da har det kommet opp sent i November, forventet levering  >:(
Tesla Model S Performance 85 Brun - Alt utenom barneseter og Nappaskin.
16/06-2014 - Bestilt - 01/12 Levert
VIN: 465XX - Trondheim

tonl

sh*****t. Først november, sen november... nå desember  >:( :(

F_P

Sitat fra: RonnyØ på tirsdag 09. september 2014, klokken 10:15
Jeg lurer på hvordan en bil på et form for samlebånd, kan ta så mye lengre tid enn en annen. Satser på at vi møtes i Drammen, F_P ;)

Hva har du som beregnet levering i MyTesla nå? Ser at jeg har fått "sent oktober". Dette dukket opp etter at DS hadde ringte for å prate litt skit så som «nå er det snart din tur til å få bil», «husk forsikring», osv  ::)
Hos meg står det bare oktober, men den skal visst være godt på vei mot Norge nå. Han anslo faktisk levering i slutten av september. Dvs 29-30.sept. Har nok vært heldig med tidspunkter mtp tog, båt og generell frakt.

Må nesten le litt av MyTesla om det stemmer. Greit at P er prioritert, men hva gjorde de med min da? Satt på produksjonsbåndet samtidig som din, men kjørte min rett inn i ventesporet i 3-4 dager mens P-ene fløy forbi  :o
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

kjellan

Hei

Sitat fra: F_P på tirsdag 09. september 2014, klokken 13:54

Må nesten le litt av MyTesla om det stemmer. Greit at P er prioritert, men hva gjorde de med min da? Satt på produksjonsbåndet samtidig som din, men kjørte min rett inn i ventesporet i 3-4 dager mens P-ene fløy forbi  :o

Her er innblikk i samlebånda i fabrikken ........ ser vel nokre samlebånd men fint innblikk over kva som skjer.  I desse dager er jo det også oppstart av X produksjonen så det er nokre som ventar på den og.

8)
Ventetida er ein spennande tid.....
Tesla Model S P85 Mars 2014 (Solgt)

Tesla Model S P85D  Mars 2015

RonnyØ

Sitat fra: F_P på tirsdag 09. september 2014, klokken 13:54

Hehe! Kan jo lure.. Skal visst ikke stole helt på my Tesla, hvertfall ikke tidligere. Fy f så klar jeg er nå..
Husqvarna Automower 320

snappy

Hadde det vært mulig å lage en "Stats 2014" i regnearket ? Slik det er nå er vel statistikken ( Average days etc ) litt lite relevant for bestillinger som foretas nå, siden så mye av grunnlaget er fra 2013. ( lag det sjæl hører jeg komme, men entar at det er noen som er kjent med dagens stats som kan fikse det kjapt )
2014 e-UP
2015 85D

afitch80

Gjerne og måned for måned. Etter bekreftelsesmåned altså. Så ser man enda bedre hvordan leveringstid endrer seg.
Før amerikansk, nå tysk.

MartinP

Har nå fått flyttet frem min levering fra desember til sent november  ;D

Asarin

Sitat fra: MartinP på onsdag 10. september 2014, klokken 15:26

S eller P/P+?
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

Eip

Sitat fra: MartinP på onsdag 10. september 2014, klokken 15:26

Samme her. Har vin 509
Ser den siste bilen ihht tabell som er produsert er 492
VIN: 509XX PD

MartinP

F_P

Og plutselig var det bare 2 uker til bilen utleveres. Ikke 6 uker som antatt  ;D
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

MyMuffin

Sitat fra: F_P på torsdag 18. september 2014, klokken 13:18
Og plutselig var det bare 2 uker til bilen utleveres. Ikke 6 uker som antatt  ;D

Hva skjedde? =)
Slike gladmeldinger er litt sjeldne om dagen med tanke på de store forsinkelsene de har hatt
2019 P3D- 
2019 Model 3 LR - konebil
2017 Model S 75D
2014 Model S 60

Pompel

Jøss, what? Det var vel en hyggelig beskjed å få :)
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA