Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla DS kontakt

Startet av krister461, torsdag 14. november 2013, klokken 15:08

« forrige - neste »

Asarin

Sånn, endelig fått somlet meg til å legge meg inn i lista. :)
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

tonl

DA har jeg oxo lagt meg inn i listen.

RonnyØ

Lagt inn. Spennende å se hva som skjer mtp at produksjonen har stoppet nå. Om det blir forsinkelser eller om de har tatt med dette i estimert levering.
Husqvarna Automower 320

RuneBreiseth

Fikk leveringsdato bekreftet nå. Lagt inn i skjema. Levering 15.08.14

Eip

Da fikk jeg somlet meg å lagt inn.

VIN: 509XX PD

Richard

Fin oversikt! Har lagt meg til nå :) De har også ny gråfarge fra nå av, så det blir spennende å se hvordan den blir!
Tesla Model S P85+
Range Rover Sport

Asarin

Fikk VIN på fredag/i helgen. Oppdatert skjema. :)

53xxx.
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

Eip

Sitat fra: Richard på fredag 08. august 2014, klokken 10:40
Fin oversikt! Har lagt meg til nå :) De har også ny gråfarge fra nå av, så det blir spennende å se hvordan den blir!
Jeg ble kontaktet om jeg ville endre gråfargen siden jeg hadde den gamle og bilen ikke er produsert enda.
VIN: 509XX PD

RonnyØ

Noen som har fått oppdatert my tesla til "i produksjon" etter fabrikkstoppen?
Husqvarna Automower 320

Pompel

Ikke enda, men håper det skal bli snart. Jeg har også beregnet levering i oktober
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

Philippo10

Har fått vite at min starter i produksjon i neste uke :D
Tesla Model S Performance 85 Brun - Alt utenom barneseter og Nappaskin.
16/06-2014 - Bestilt - 01/12 Levert
VIN: 465XX - Trondheim

Bushy

Philippo10. Da må du få lagt deg til. Så vi andre kan sammenligne litt med estimert tid:) vin nr å slik:p jeg venter spent
S75D sept. 17

Philippo10

Tesla forhandleren sier at den kommer i Oktober som avtalt. Samt at man må beregne opp til 50 dager fra produksjonstart til levering.
Tesla Model S Performance 85 Brun - Alt utenom barneseter og Nappaskin.
16/06-2014 - Bestilt - 01/12 Levert
VIN: 465XX - Trondheim

MartinP

Da var jeg også inne på listen. Bekreftet bestilling av min P85 den 6. juli men enda ikke fått noe VIN.

Hmm,
VIN hade jag visst fått bara jag förstått var jag fann den på My Tesla :)

RonnyØ

Sitat fra: Eip på mandag 11. august 2014, klokken 12:40
Sitat fra: Richard på fredag 08. august 2014, klokken 10:40
Jeg ble kontaktet om jeg ville endre gråfargen siden jeg hadde den gamle og bilen ikke er produsert enda.
Jeg hadde også et ønske om endring/tilvalg, men "bilen" hadde gått til noe min Tesla-mann kalte pre production. Det innebar at eventuelle endringer etter den tid, ville dytte meg tilbake i køen. Så da fikk det bare være :)
Husqvarna Automower 320

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA