Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla DS kontakt

Startet av krister461, torsdag 14. november 2013, klokken 15:08

« forrige - neste »

Olav78

Sitat fra: oroeltoro på tirsdag 19. november 2013, klokken 11:24
Olav78, Da kan det virke som det blir produsert etter farge, Ephan har også perlehvit og kom i produksjon 14/11 og ferdig 19/11. Før det så ble mange MC røde ferdige.
Lurer jo veldig på hvorfor min sorte ikke kommer i produksjon snart, når flere bak i køen er ferdig produsert.
Ja det høres forsåvidt logisk ut. Håper de kjører på med sort nå da, så du også får endret status. :)
Model S P85
Model X 90D bestilt juni 2016

Cowboystrekk

Hmm, kommer opp nederst på regnearket, noe jeg har gjort feil? :)
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

krister461

Sitat fra: taraquin på onsdag 20. november 2013, klokken 09:40
Måtte bare sortere på nytt. Fikset nå. :)

Cowboystrekk

Sitat fra: krister461 på onsdag 20. november 2013, klokken 09:44
Måtte bare sortere på nytt. Fikset nå. :)
Åja, trodde jeg hadde rota med et av feltene :)

Johnny

Lett påvirkelig medium dette. I kveld, etter at du har lagt deg, skal jeg gå inn og forandre opplysningene dine slik at du ikke får bilen din før gresset har blitt grønt igjen... ;)
TMS og eGolf.

Cowboystrekk

Hehe, helt greit for meg. Se fram til min fiktive "Mine første timer i..." like før jul :D

Johnny

Du var altså ikke noe lett objekt for "vart du skremt no" taktikken min :)
TMS og eGolf.

janmb

Ser ut som jeg hadde røket ut gitt. La inn på nytt.
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

Lille Lance

Når jeg ser på regnearket tenker jeg ... oj, ikke mange som har bestilt etter prisoppgang ... blir spennende å se om økning i pris har satt et støkk i folk
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

rsy

Sitat fra: NordicMaster på tirsdag 12. november 2013, klokken 21:51
Kan noen gjøre denne posten til en sticky?

+1 igjen :) denne blir nok oppdatert oftere hvis den ligger sticky. Kjekt for oss som ikke har fått bilen enda.

RSy

Kagex

Mulig å lage et felt til med farge så Kanskje vi kan se no produksjonsmønstre

Sent from my GT-I9505 using Xparent BlueTapatalk 2

P29687

krister461

Sitat fra: Kagex på torsdag 21. november 2013, klokken 14:31
Mulig å lage et felt til med farge så Kanskje vi kan se no produksjonsmønstre

Sent from my GT-I9505 using Xparent BlueTapatalk 2
Det blir fort rotete. Det er sikkert andre tilvalg som betyr vel så mye som farge. Panoramatak eller tech-pakke f.eks.

Foreslår vi holder det enkelt. ;-)

krister461

Sitat fra: Lille Lance på torsdag 21. november 2013, klokken 08:27
Når jeg ser på regnearket tenker jeg ... oj, ikke mange som har bestilt etter prisoppgang ... blir spennende å se om økning i pris har satt et støkk i folk
Ja, jeg vil nok tro de fikk seg en dupp i antall bestillinger etter prisøkningen - spesielt blandt de som er fra forumet her da de er tydelig informert om den. En del av de som satt på gjerdet og vurderte bestilling har nok enten droppet eller utsatt bestillingen litt. Men, på sikt tror jeg det vil ta seg bra opp igjen.

Det er fortsatt mest "early adopters" som har bestilt, og etterhvert vil nok flere og flere få øynene opp for hvor praktisk bilen faktisk er (rekkevidde og plass etc) samt hvor bra regnestykket er når man ser på sparte drivstoffutgifter etc. :)

krister461

Sitat fra: rsy på torsdag 21. november 2013, klokken 14:06
Sitat fra: NordicMaster på tirsdag 12. november 2013, klokken 21:51
Kan noen gjøre denne posten til en sticky?
+1 igjen :) denne blir nok oppdatert oftere hvis den ligger sticky. Kjekt for oss som ikke har fått bilen enda.
Tja, det blir fort mye å scrolle forbi om det blir for mange sticky-tråder. Denne kan evt. erstatte "Når får vi bilene våre?" da det stort sett er det samme som diskuteres i disse. Jeg kan i så fall endre tittelen på denne til noe ala det samme. :)

krister461

Og bare for å bekrefte at det går litt treigt med produksjonen av norske biler om dagen. Følgende statistikk er basert på de 55 som har ført inn "production complete"-dato.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA