Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla DS kontakt

Startet av krister461, torsdag 14. november 2013, klokken 15:08

« forrige - neste »

fviken

Ny bestilling:
P85D, bestilt 7. november, bekreftet 11. november, RN61981XX, Ønsket levering "Late mars 2015", status nå: "Late mars 2015".
Model S P85D med alt unntatt alarm og barneseter bestilt 6. nov 2014 - VIN: P697XX. Utlevering 6. mars 2015

Model X Signature #202 (reservert 21. des 2013, kansellert 7. nov 2014)

eldanz

#391
Begynnelsen på Fremtiden

Bestilt TMS 85 12.09.2014, bekreftet 13.09.2014, RN 3652xx,

Endret bestilling til TMS 85D 13.10.2014, bekreftet/avtale 16.10.2014, RN5962xx,
"Order Confirmed" 13.11.2014,

HENTING: Beregnet levering "Late mars" 2015.


Blue Metallic, 19" sommerdekk, 19" piggfrie vinterdekk, Panorama, Beige skinn, Tech-pakke m/Autopilot, Luftfjæring, Vinterpakke, Sikkerhetspakke.

Tidligere: Th!nk 2002
Medlem 1414 /Norsk Elbilforening, Asker.
Mottatt min Eleganz S 85D 26. mars 2015.
Renault Zoe R240, Mai 2016
Bilene har wattpedal!

Fush

Husker ikke når jeg bekreftet.

S85D -RN87293xx

Beregnet levering "Late April 2015"

Hvit, 19" sommer og vinterdekk, panorama, tech-pakke m/autopilot, barneseter bak, vinterpakke
Hvit Volkswagen E-Up! siden 7. november 2014 [Solgt mai 2019]
Hvit Tesla Model S 85D siden 18. mai 2015 [Solgt mai 2019]
Hvit Tesla Model 3 LR AWD siden 6. juni 2019

Pompel

Sitat fra: Pompel på søndag 02. november 2014, klokken 22:24
Jeg mottok en gledelig mail på fredag ved ankomst Lisboa. Bilen min blir levert 20. november kl 10.00 i Trondheim :D
Og nå er bilen registrert :)
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

B_Tesla

Jeg henter, om ikke det endrer seg, bilen 21 I Trondheim. Fikk idag regnr. 38-nummer faktisk. Men mer morsomt var det at den star registrert med 69KW, eller 94 hk. Spennende:) Skal gjøre seg med 2,1 ton og 94hk... hehe
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Atore

Forventer rapport med bilder og film når dere får bilene deres.. Må vente heeelt til neste uke jeg [emoji19]

B_Tesla

Skal direkte på langtur fra butikken (håper de lader den til 80-90% før jeg kommer - får ringe om det). Kanskje jeg kan få lagt ut noen bilder og litt info. Hvordan jeg opplever de nye sensorene osv. Hvertfall iløpet av lørdag.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

MyMuffin

wohoo! da var bilen endelig i garasjen.

Gikk for 60 kwh utgaven i hvit, jeg kan ikke si så mye om rekkevidden (har ytterst sjeldent behov for mye rekkevidde), men fy å sprek den er.

Sprekeste bilen jeg har hatt før denne var en Audi A6 05 3.2q med 256hk, og den kan rett og slett ikke sammenlignes.

Nå må jeg roe nervene litt før jeg tar meg en ny tur, nybil-følelsen er helt unik.

2019 P3D- 
2019 Model 3 LR - konebil
2017 Model S 75D
2014 Model S 60

Pompel

Grattis, høres morsomt ut :D

3 dager...
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

Atore

Hva med acc? Har du fått prøvd autopilot ?

Pompel

ACC er vel foreløpig fraværende, og autopilot er veldig light. Kun Lane Departure Warning og Speed Assist som er aktiv inntil det kommer softwareoppdatering av autopilot. Det er vel et håp om mer funksjonalitet innen jul om jeg ikke husker feil.
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

B_Tesla

Fikk idag også Mail om at levering kan fremskyndes. Torsdag, kanskje onsdag? Skulle vært fredag.

Var innom Tesla Trondheim idag, kunne ikke se min, men så EL38729 eller noe slikt. Det er kun noen nr unna meg.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Pompel

Hmm. Står de ute? Da må jeg kjøre innom en tur i morgen tidlig på tur til jobb :)

EL38729 er ikke min, men ikke langt unna her heller
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

B_Tesla

Står ikke ute tror jeg. Men står noen i service hallen som er bortenfor Tesla i Håkon VII gate 6
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

RonnyØ

Sitat fra: MyMuffin på mandag 17. november 2014, klokken 15:46
wohoo! da var bilen endelig i garasjen.

Gikk for 60 kwh utgaven i hvit, jeg kan ikke si så mye om rekkevidden (har ytterst sjeldent behov for mye rekkevidde), men fy å sprek den er.

Sprekeste bilen jeg har hatt før denne var en Audi A6 05 3.2q med 256hk, og den kan rett og slett ikke sammenlignes.

Nå må jeg roe nervene litt før jeg tar meg en ny tur, nybil-følelsen er helt unik.
Kos deg!  :)
Husqvarna Automower 320

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA