Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla DS kontakt

Startet av krister461, torsdag 14. november 2013, klokken 15:08

« forrige - neste »

-Xee-

Da er statusen på MyTesla endelig blitt endret til "In production" :-D

Bekreftet bestillingen 15.09. Synes det er har gått relativt raskt foreløpig. Står fortsatt estimert levering til "Sent desember". Men vet noen av erfaring hvor lang tid det tar fra "In production" til bilen blir levert?

MyMuffin

Sitat fra: -Xee- på fredag 31. oktober 2014, klokken 09:30

Bekreftet bestillingen 15.09. Synes det er har gått relativt raskt foreløpig. Står fortsatt estimert levering til "Sent desember". Men vet noen av erfaring hvor lang tid det tar fra "In production" til bilen blir levert?

Fikk akkurat tlf fra min DS, levering 17 nov (med forbehold da bilen ikke er ankommet enda Drammen enda).
Bilen min var ferdig produsert den 8 okt. Så 5 uker ca. Not bad!

Har forøvrig estimert Sent i November, så 17 Nov var jaggu meg ikke dårlige nyheter :)
2019 P3D- 
2019 Model 3 LR - konebil
2017 Model S 75D
2014 Model S 60

-Xee-

Sitat fra: MyMuffin på fredag 31. oktober 2014, klokken 11:53
Sitat fra: -Xee- på fredag 31. oktober 2014, klokken 09:30

Fikk akkurat tlf fra min DS, levering 17 nov (med forbehold da bilen ikke er ankommet enda Drammen enda).
Bilen min var ferdig produsert den 8 okt. Så 5 uker ca. Not bad!

Har forøvrig estimert Sent i November, så 17 Nov var jaggu meg ikke dårlige nyheter :)

Nice! :-D

Når ble bilen din satt i produksjon da? rundt 1. oktober tenker jeg?

B_Tesla

Da kom endelig telefonen fra Tesla Trondheim. Bilen blir levert 21. Nov kl 10:00. Julaften kommer tidlig.

Bilen ble satt i produksjon 2. Okt og ferdig produsert 8. Okt. Tatt i betrakning at den skal til Trondheim, og ikke bare til Drammen, synes jeg dette er veldig bra.

Forøvrig må jeg si at service ved Tesla Trondheim er upåklagelig. Veldig fornøyd med salgs-/leverings-avdelingen i Trondheim.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Atore

Atore

Dere som har fått telefon fra Tesla om levering. Hva står det på my Tesla? In transit?

MyMuffin

Sitat fra: Atore på lørdag 01. november 2014, klokken 19:30
Dere som har fått telefon fra Tesla om levering. Hva står det på my Tesla? In transit?

Det står fortsatt in transit (noe samsvarer bra da bilen fortsatt er under transport).

Men nå står det ikke lenger estimert levering: Sent i november, men heller "Tid for henting, med dato og klokkeslett" :)
2019 P3D- 
2017 Model S 75D
2014 Model S 60

Atore

Ah, håper min ds ringer i neste uke.. Skal ha den levert i Stavanger..

Pompel

Jeg mottok en gledelig mail på fredag ved ankomst Lisboa. Bilen min blir levert 20. november kl 10.00 i Trondheim :D
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

B_Tesla

Se det. Bilene våre må jo være på samme båt, om ikke i samme kontainer. Må ordne med en måte å sjekke regnr. slik at jeg får varsel.

Er det noen som skal få levert bilen snart, og forventer de nye sensorene. Dvs bygget etter 20. sep ca? Kan ikke vente på å få bekreftet at jeg har det. Regner med det, men uansett..
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

MyMuffin

Sitat fra: B_Tesla på mandag 03. november 2014, klokken 07:41
Se det. Bilene våre må jo være på samme båt, om ikke i samme kontainer. Må ordne med en måte å sjekke regnr. slik at jeg får varsel.

Er det noen som skal få levert bilen snart, og forventer de nye sensorene. Dvs bygget etter 20. sep ca? Kan ikke vente på å få bekreftet at jeg har det. Regner med det, men uansett..

Jeg får min levert 17 nov og har fått bekreftet at den har den nye sensorpakka. Ble ferdig produsert 8 okt.
2019 P3D- 
2017 Model S 75D
2014 Model S 60

Olatho

Sitat fra: B_Tesla på mandag 03. november 2014, klokken 07:41

Jeg fikk registreringsnummer samme dag som utlevering, så det er ikke sikkert at en sånn sjekk vil gi deg noe (annet enn en artig programmeringsoppgave).

B_Tesla

Scriptet finnes allerede. Bare å aktivere. Men vil ikke at det skal kjøre kall fra nå til levering. Men dersom autoreg funker som det skal er det jo mulig de registrerer samme dag ja.

Asarin

Ble oppringt av Tesla i går, fikk utleveringsdato 25.nov, klokken 14. Håper det ikke blir noen forsinkelser!
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

Haldenser

Fikk VIN tirsdag, 2 uker etter bekreftelse. Så får vi se hvor raskt de klarer å ingangsette produksjon og videre transitt. Blir imponert om de klarer å levere "sen desember" slik de påstår...
2013 US Leaf Tekna
TMS75D - Utlevert 1/12/17 - VIN 213646
TMS85  - Utlevert 20/12/14 - VIN 64642 - SOLGT

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA