Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla DS kontakt

Startet av krister461, torsdag 14. november 2013, klokken 15:08

« forrige - neste »

Philippo10

Hva skjer etter transitt? Vente til bilen ankommer til beregnet leveringstid?
Tesla Model S Performance 85 Brun - Alt utenom barneseter og Nappaskin.
16/06-2014 - Bestilt - 01/12 Levert
VIN: 465XX - Trondheim

Bushy

Ja si det... Hadde egentlig forventet å høre noe fra tesla under bestillingen. Før den står der jeg. Men eneste jeg har fått oppdatering på er etter kjeftinga mi på utsettelsen... Ringer vel når dem vi ha penger:)
S75D sept. 17

Eip

VIN: 509XX PD

MartinP

Min er også i transit. Får håpe på levering i mitten av november nå  ;D

MyMuffin

gjennomsnittlig tid fra ferdig produsert til overlevering er vel på 46 dager i følge regnearket.
Da havner vi fort på "sent i november" er jeg redd.

Min var ferdig produsert på tirsdag.
Gleder meg som en rakkerunge!
2019 P3D- 
2019 Model 3 LR - konebil
2017 Model S 75D
2014 Model S 60

F_P

De ringer når bilen er på båten. Da har de bedre kontroll på når de ankommer Norge :)
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

B_Tesla

Ringte Tesla da den var i produksjon. De sa da at det tok 50-60 dager uten at de kunne si det spesifikt i mitt tilfelle da. Men det var fort vekk en uke mer hit til Trondheim, enn det var til Drammen. Føler TPC kortet mitt brenner litt i lommen for en tur til Drammen:) Men greit å ikke rote til transporten kanskje.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

sigurdi

Ser ut som det meste av EU biler har blitt flyttet til produksjon nå i starten på 4 kvartall, slik at de blir levert ut i samme kvartall.
Kan nok være grunnen til mye utsettelser her på Berget.
Pga forsinkelse og oppstarts problemer etter den planlagte drifts stoppet på sensommeren, har NA biler blitt prioritert, slik at kvartals tallene skal bli best mulig i 3 kvartall. De har nok vært redde for å ikke nå målene sine, og mulig de ikke har klart det heller.
Horten
Model S 70D (reservert 26.11.15. utlevert 16.12.15)
Model X. #645 (reservert - 11 September 2013)
Model X.Sig #288 (reservert - 5 April 2014) - Kanselert

Asarin

Min gikk i produksjon i natt! :D

"Tesla-fabrikken bygger din Model S."

Edit: Oppdatert regneark.
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

Atore

snappy

Da er S85 bestillingen kansellert og S85D lagt inn , levering April.  + ca 22.000 er jo et kupp..

Får satse på at Tesla er greie med depositumet på den første, ellers får jeg leke "sunk cost" med de penga.
2014 e-UP
2015 85D

tessy

AndreS

P85D levering sent februar. Har bare RN nummer.
I3 i bestilling

tonl

Da er min S85 gått i prod idag med levering en gang i desember. Har fått bekreftet fra flere hold om at bilen vil komme med de nødvendig hardware for autopilot.

GeirHM

Jeg har i dag endret min bestilling fra S85 til S85D. Jeg har latt min opprinnelige bestilling stå i regnearket (men markert med overstrykning) og laget en ny for min endrede bestilling. Jeg vet ikke om jeg får beholde nåværende VIN nr eller om jeg får nytt. De hadde nok å gjøre hos Tesla Drammen i dag. Ikke vet jeg hvorfor....

Om det er ønskelig at jeg gjør registreringsendringen på annet vis så er det fint om jeg får vite hvordan det er ønskelig at jeg skal gjøre dette. Regnearket er et flott hjelpemiddel og en slags trøst i et svært langsomt bilsvangerskap. Flott tiltak!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA