Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla DS kontakt

Startet av krister461, torsdag 14. november 2013, klokken 15:08

« forrige - neste »

Pompel

S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

B_Tesla

+1.

Min bil står sent i november, men håper den dukker opp noen dager før det. Skal man sammenlikne med de siste bilene over dammen kan det bli veldig kort transit tid.

Lurer litt på hvem som blir de første med ny sensor i Norge. Ikke sett noen slike bilder enda.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

erikwg

Det kan fort være at det bare er den amerikanske produksjonslinjen som får installert dette nå. Elon M sa at de prøver dette ut i USA, men skal innføre det senere på alle biler. Ser på US forum at de fleste som ruller ut nå har det. Har akkurat bestilt bil nå, regner med at den går i prod til uka, men våger ikke å håpe på Lane Assist.

B_Tesla

Dersom du akkurat har bestilt skal det litt til at den går i produksjon til uken tror jeg.
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Eip

Sitat fra: Philippo10 på tirsdag 30. september 2014, klokken 17:21
Mange fra trønderlag som får nå sent i november?
Utlevering der ja. Men fra nordnorge.
VIN: 509XX PD

MyMuffin

Nå gikk min også til produksjon :):)
Blir spennende å se om vi får med det nye utstyret.
2019 P3D- 
2019 Model 3 LR - konebil
2017 Model S 75D
2014 Model S 60

Richard

Sitat fra: VegardP på tirsdag 30. september 2014, klokken 19:10
Hm, når jeg legger inn infoen i excelarket øverst, og logger av og på så havner infoen min helt nederst. Noen som har lyst til å sortere VegardP linjen riktig?

Har fikset det nå VegardP - det var bare en feil i datoformateringen  :)
Tesla Model S P85+
Range Rover Sport

-Xee-

Bekreftet den 15.09, fikk utdelt VIN nr den 29.09. Gikk relativt raskt tror jeg. Håper det går raskt frem til produksjon og utlevering også :)

B_Tesla

Det har tatt 3 mnd og 9 dager fra confirmed, men idag skjedde det. De bygger endelig bilen min!!!!!!

Asarin

Sitat fra: B_Tesla på torsdag 02. oktober 2014, klokken 14:07
Det har tatt 3 mnd og 9 dager fra confirmed, men idag skjedde det. De bygger endelig bilen min!!!!!!

Ser du bestilte 3 dager etter meg. :)

Jeg venter fortsatt på å få samme beskjed, håper på at det skjer innen et par uker.
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

B_Tesla

Slik jeg har fått det fortalt så går det litt på konfigurasjonen din. Tesla fortalte meg at nesten like biler blir produsert samtidig. Hva som er ulkit vet jeg ikke. Kanskje det er S60, S85 og P85, eller om det er mer detaljert - type interiør, med og uten tech osv.

Pompel

Sitat fra: Pompel på tirsdag 30. september 2014, klokken 07:36
ENDELIG!

Under produksjon
Tesla-fabrikken bygger din Model S.
Og der var den ferdig :D

F_P

X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

MyMuffin

Sitat fra: Pompel på torsdag 02. oktober 2014, klokken 19:34
Sitat fra: Pompel på tirsdag 30. september 2014, klokken 07:36
ENDELIG!

Under produksjon
Tesla-fabrikken bygger din Model S.
Og der var den ferdig :D

Jøss, bare 3 dagers produksjonstid?
Jeg hadde inntrykk av at det tok ca en uke.
2019 P3D- 
2019 Model 3 LR - konebil
2017 Model S 75D
2014 Model S 60

Pompel

Ja, jeg ble overrasket selv også over at den plutselig var ferdig. Hadde egentlig forventet et par dager til :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA