Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Jurassictest - Hvor treffsikker er den for Tesla?

Startet av kjbu, torsdag 14. november 2013, klokken 11:59

« forrige - neste »

sven erik

kunne h jelpet til jeg og   nå er det visse av disse parkering selskapene du kan bestille plass med lading  p denne til evropark er det svin dyrt å parkere skal en stå mer en en dag  moren min sto der da det gikk fra gratis til betaling og  ente opp med en fet regning  nr en regner med at det er gratis  så en må heller gå litt  lenger og  stå for en grei sum

Aleco

Kosta meg ved sånn 350 kroner å stå der fra fredag til mandag, så ganske så greit når det uansett koster meg 125 kroner å besøke vennene mine i Oslo. Vil også legge til at kanskje 12/42 plasser var tatt da jeg kom på fredag og 5/42 tatt da jeg kom hjem i dag. Var overraska over at noen elbilførere presterte å parkere på disse plassene uten å skulle lade ....

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA