Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ultra Hi-Fi lydsystem vs ....lydsystem?

Startet av scoot, onsdag 13. november 2013, klokken 21:46

« forrige - neste »

toS

BMW850: Jepp, men trodde vi var enige om at det er lær (nappa) og alcantara og ikke plast på Performance?

Milzit

Hvor er dette bilde fra B-stolpen hvor det blir slitt? Det er når man gåt ut og inn av bilen..?

Jeg ser ikke noe plast i min Performance heller...

daggad

Skuffelse interiørmessig vil jeg ikke påstå nei. Synes den er stort sett fin jeg og god å sitte i. Rattet er akkurat slik jeg elsker de.
Om jeg skal være kritisk så er det kanskje de amerikanske detaljene. Synes området rundt dashboardet kunne vært litt glattere og futuristisk. Synes det er litt kantete og gammeldags. Dørene skulle gått glattere og stillere, laaangt opp til BMW her.
Jeg er heller ikke så begeistret for skjermen. Halve størrelsen hadde vært nok og gjort førermiljøet mye finere. Nå har jeg ikke TMS selv men hvordan er det med lyset fra denne i mørket ?

Men det er min mening, som sagt synes jeg den er veldig veldig fin både innvendig og ikke minst utvendig !
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

Stiania79

Sitat fra: toS på torsdag 07. november 2013, klokken 21:53
Når det gjelder interiør blir det mye smak og behag, men Tesla er bil 2.0, så det skal være litt forskjellig fra vanlige biler. Selv mener jeg den minimalistiske designen og fraværet av knapper det som virkelig gjør denne bilen kul og fremtidsrettet. Ratt og hendler kommer fra Mercedes så der trenger ingen bekymre seg. Og diskusjonen om skinnet er HELT likt eller like mykt som på BMW er jo litt pointless. Og midtkonsoll med koppholder kan man jo kjøpe seg hvis man vil. Min spådom er at etter noen måneder med 17" kontrollpanel vil man savne knottene og spakene lite lite som de fleste savner den gamle dampmobiltelefonen fra Motorola.

Jeg er altså ikke skuffet.

...helt enig. Jeg må bort til Tesla Skøyen rett som det er (jobber 50 meter unna) og bare sitte i bilen og trykke litt her og der... synes bilen er fantastisk deilig - både fra utsiden og innsiden. Og sponsing av staten (som jeg gjør nok fra før) er det bare tidenes bil her i landet. Nei, den er ikke perfekt, men hva er?
S85 | mørk grå | sort skinn | matt abachi |  panotak | tech | luft | lyd | lys | vinter | park | 9Jx20 Vossen VVSCV5 Silver Polished 245/40-20 Vredestein Ultrac Sessanta (sommer) | 8Jx19 TSW Rivage Silver 245/45-19 Nokian Hakka R2 (vinter) | VIN 28595 - levert 03.03.14 + VW E-Up, Tungsten, Pano, tech, dab+ levert 14.03.14 - 100% EL :-)

- Dekk & Felger Levert av www.beckmeister.no -

Andreas

Tesla Model S
21" sommer, 85 KWh, aktiv luftfjæring, grå met, lydstudio, lyspakke, pano, park, sort nappa, Tech, Vinterpakke

Vin 24084
Bestilling 31.08
Fullført 12.09
Ventet lenge på bygging av bil.
04.11 Tesla fabrikken bygger din model S :-)
06.11 Tesla fabrikken skaffer igjen deler til din modele S :-(
Ringte Tesla Norge. Levering April 2014. NEI!
Gikk til Tesla Bergen. Bekreftet levering 19.02.14
Fikk så melding om levering 8 mars
Bilen kom på veien 5 Mars. DEILIG!

Stiania79

Sitat fra: Andreas på fredag 08. november 2013, klokken 08:44
Her er bilde av B stolpen

Hm... dette må gå på reklamasjon iht norsk kjøpslov. For ting som er ment å vare i 5 år som ikke gjør det (foruten slitedeler) skal de byttes på reklamasjon/garanti. Ser ut som en svakhet dette her.
S85 | mørk grå | sort skinn | matt abachi |  panotak | tech | luft | lyd | lys | vinter | park | 9Jx20 Vossen VVSCV5 Silver Polished 245/40-20 Vredestein Ultrac Sessanta (sommer) | 8Jx19 TSW Rivage Silver 245/45-19 Nokian Hakka R2 (vinter) | VIN 28595 - levert 03.03.14 + VW E-Up, Tungsten, Pano, tech, dab+ levert 14.03.14 - 100% EL :-)

- Dekk & Felger Levert av www.beckmeister.no -

OleJA

Sitat fra: Andreas på fredag 08. november 2013, klokken 08:44
Her er bilde av B stolpen

Dette er vel et bilde fra en tidlig produsert bil som du har funnet på nettet?

Min bil ser ikke slik ut på B-stolpen: Det nedre området som er mest slitt, er nå erstattet av et panel i hardplast. Området som er kledt med lyst skinn på bildet finnes fremdeles, men ser ut til å klare seg ganske bra. Kan se ørlite slitasje på dette området på min bil.
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA