Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ultra Hi-Fi lydsystem vs ....lydsystem?

Startet av scoot, onsdag 13. november 2013, klokken 21:46

« forrige - neste »

AttackOfTheMac

Er det skinn på oversiden og undersiden av dash, samt dørpanelene på EU ?
Vet dette er en option i US nå. Var dette standard i US før, eller er det ett nytt valg ?

eledille

Jeg synes rattet er utrolig deilig. Men rulleknappene på rattet er skikkelig skrale greier.
Oslo
Think City 2001 siden 2007       :)    Nå med havarert batteri :(
TMS 85 siden september 2013  8)
Nissan Leaf siden februar 2014 :)

Sten

Ratte har også veldig god justeringsmuligheter. Vet ikke på dagens BMW, men jeg hadde 5 serie 2008 mod, å den hadde ikke så god rattjustering. Rattet kan justeres veldig langt ut på tesla, noe som passer meg veldig godt. Jeg har kun testkjørt tesla en gang, så lite med erfaringer. Men jeg har hatt 2 stk nyere BMW og en nyere Audi. Jeg mener at tesla faktisk har kommet lengre enn BMW og Audi på enkelte punkter. Å feil å forbedringspotensialet finner man på alt. BMW'ene savner jeg ikke. Dem var god å kjøre, men hadde mye trøbbel med begge enda de var 2008 modeller. Enkelte ting er bedre på BMW andre ting bedre på tesla. Det som jeg liker med tesla innvendiger er at den er stilren, alt på en skjerm og ryddig:) tøft tøft og atter tøft:)

BMW850

Sitat fra: Thorbjorn på onsdag 06. november 2013, klokken 19:16
Vet dette er en option i US nå. Var dette standard i US før, eller er det ett nytt valg ?

Dette lurer jeg på også. Hvor er det skinn i Performance, dere som har fått?? Rattet er forøvrig fra Mercedes!
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

P85_Norway

Sitat fra: BMW850 på onsdag 06. november 2013, klokken 20:12
Sitat fra: Thorbjorn på onsdag 06. november 2013, klokken 19:16

Dette lurer jeg på også. Hvor er det skinn i Performance, dere som har fått?? Rattet er forøvrig fra Mercedes!
Det er skinn på oversiden og undersiden av dash, samt dørpanelene på min Performance.
Rattet er nok ikke fra Mecedes, men rattstammen og hendler: gir,blinker,rattjustering og tempomat(som det heter der) er helt likt min Ex-fossibil.(MB 212)
Tesla M3 Performance

Muffinman

Da er det merkelig at herremannen som overleverte bilen til meg fortalte at MS er utrustet med Mercedes`` AMG-ratt.

jkirkebo

Sitat fra: P85_Norway på onsdag 06. november 2013, klokken 22:16
Det er skinn på oversiden og undersiden av dash, samt dørpanelene på min Performance.

Ja, men er dette skinn? Jeg trodde det var kunstskinn disse stedene?
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Frodebo

Sitat fra: jkirkebo på onsdag 06. november 2013, klokken 22:46

I flg. den infoen jeg fikk under prøvekjøring er det kunstskinn ja.
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

jalias

Sitat fra: Muffinman på onsdag 06. november 2013, klokken 22:24
Da er det merkelig at herremannen som overleverte bilen til meg fortalte at MS er utrustet med Mercedes`` AMG-ratt.

Det er et AMG ratt ja, med Teslavri på alu rundt. Solgte nettopp en C-klasse AMG, og kjente igjen rattet ( handler, bryterpanel for vinduer)

P85_Norway

Sitat fra: jalias på onsdag 06. november 2013, klokken 22:52
Sitat fra: Muffinman på onsdag 06. november 2013, klokken 22:24

Det er et AMG ratt ja, med Teslavri på alu rundt. Solgte nettopp en C-klasse AMG, og kjente igjen rattet ( handler, bryterpanel for vinduer)
AMG ratt:
Tesla M3 Performance

AttackOfTheMac

Samme på 60 og 85?

Showroom bilen i Bergen som er en gammel
US har definitivt ikke skinn. Der er det plast eller lignende.

BMW850

Sitat fra: Frodebo på onsdag 06. november 2013, klokken 22:51
Sitat fra: jkirkebo på onsdag 06. november 2013, klokken 22:46

I flg. den infoen jeg fikk under prøvekjøring er det kunstskinn ja.

Ok, at dashboard har kunstskinn har jeg vel lest her inne. Men jeg så vitterlig kopi av en mail (dame fra Tesla Norge) hvor hun skrev at performance ihvertfall hadde skinndetaljer på dørene?!
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

P85_Norway

Tesla M3 Performance

19quiz76

Noen som vet hva som befinner seg under midtarmlenet? Forekommer meg litt snodig at ikke dette hulrommet er forbeholdt oppbevaring, men kan jo hende det ligger en fldsmdfr der som er helt nødvendig for TMS' awesomeness..
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

OddB

Tipper det er en slik en :
http://backtothefuture.wikia.com/wiki/Flux_capacitor

En teskje plutonium og en softwareoppgadering så er fleksitiden i boks ;-)

Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA