Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Underskriftsaksjon mot Regjeringens budsjett til ladeinfrastruktur

Startet av Mr.Zero, søndag 10. november 2013, klokken 18:59

« forrige - neste »

Mr.Zero

Åhhhh, tenk om batteribilen hadde hatt eksosanlegg. Da kunne jeg rappa patenten til Citroën og lagt ei vannsløyfe via eksosanlegget.. 8)
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

tomrh

Lite overskuddsvarme å hente fra elbiler ja. Men hva med å montere en bitteliten pelletsovn under luka foran? ;D Den vil jo varme opp både ekspansjonstanken og slangene, og du kan lage vannsløyfe i spiral rundt den. Miljøvennlig er det også. :D

F.eks. denne? http://www.gzon.no/butikk/pelletsbrenner-pelletsovn/2-myspelle
Kan montere den inn i et kaminhus så røyken kan ledes ut: http://www.gzon.no/butikk/tilbehor-pelletsbrenner/16-kaminhus-lite
;D
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 20.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 180.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 170.000 km

Mr.Zero

Hadde jo gjort seg med litt skikkelig sort røyk stigende til himmels - ut av et røykerør på siden av bilen 8). Da hadde vel alle fossilbrukere hyyyylt "braaaaaaaaaaaaaann i elbil"... ;)
Ski

www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

valvolainen

Noen har tenkt på dette før:

Eller sveitseren:
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

Mr.Zero

Jo, men dette er fossilbiler... Kanskje en skulle handlet en gammal Reva eller P på trass og montert inn en vedovn..? Trolig ikke gjort før.. Hvem blir den første..?  ;D
Ski

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA