Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Legge opp lading på jobb for flere biler..

Startet av fredag, fredag 08. november 2013, klokken 14:37

« forrige - neste »

Gressvikingen

De legger ned butikken i denne måned dessverre. De selger bar ut lageret for tiden. Å drive denne slags butikk er iht. til deres uttalelse, ikke deres kjerneområde.
P85D"+"

jalias

Sitat fra: Gressvikingen på søndag 12. januar 2014, klokken 14:59
De legger ned butikken i denne måned dessverre. De selger bar ut lageret for tiden. Å drive denne slags butikk er iht. til deres uttalelse, ikke deres kjerneområde.

Pokker! Finnes det andre alternativer til samme løsning?

jkirkebo

Sitat fra: jalias på søndag 12. januar 2014, klokken 15:01

Jeg jobber med å få agenturet på Mainpine (de som lager kontrolleren) i Norge. Så det kan da hende det blir en løsning etterhvert ;)

Satser i så fall på å sette sammen kit med kontroller, kabel og kontaktor. Evt. også inkludert kapsling og alt det andre som trengs som en ekstra opsjon.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Øggen

Sitat fra: jkirkebo på søndag 12. januar 2014, klokken 15:05

Jeg jobber med å få agenturet på Mainpine (de som lager kontrolleren) i Norge. Så det kan da hende det blir en løsning etterhvert ;)

Satser i så fall på å sette sammen kit med kontroller, kabel og kontaktor. Evt. også inkludert kapsling og alt det andre som trengs som en ekstra opsjon.

Bestilling legges herved inn ;-)

jalias

Sitat fra: jkirkebo på søndag 12. januar 2014, klokken 15:05

Toppers jkirkebo. Jeg har allerede kjøpt kapsling og kontaktor.
Mangler kontrolleren og type 2 kabel.

Herved bestilt!

Voll1

Gruppekjøp hos jkirkebo??   ;)   Kjøp hele restlageret og lag en pakke med nødvendige instruksjoner til våre lokale elektrikere. Det ser ut til at vi er mange som er klare til å kjøpe.   :)
Model S  2013-2018
Model X  2017-

jkirkebo

Sitat fra: jalias på søndag 12. januar 2014, klokken 15:13

Herved bestilt!

Får satse på at det går i orden da :)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

jalias

Sitat fra: jkirkebo på søndag 12. januar 2014, klokken 16:06
Sitat fra: jalias på søndag 12. januar 2014, klokken 15:13

Herved bestilt!

;)

buylove

Hei!
Jeg var i kontakt med ZCW senest på torsdag da jeg lurte på når de fikk kitene inn på lager igjen. Jeg fikk beskjed om at de skulle kontakte meg når de hadde det. Hørte ingenting om de skulle slutte med det.
2013 Model S 85
Citroen CX Prestige Turbo - Citroen CX GTI Turbo
Citroen Dsuper5 -  Citroen AMI Super etc.

jalias

Sitat fra: buylove på søndag 12. januar 2014, klokken 18:41
Hei!
Jeg var i kontakt med ZCW senest på torsdag da jeg lurte på når de fikk kitene inn på lager igjen. Jeg fikk beskjed om at de skulle kontakte meg når de hadde det. Hørte ingenting om de skulle slutte med det.

Dette var iallefall merkelig kundebehandling.
Skulle gjerne hatt dette utstyret NÅ!

buylove

Jeg nølte litt med å bestille da jeg forsøkte å få med flere for å spare frakt. Når jeg prøvde å bestille før jul så var det tomt.
Jeg skulle også gjerne hatt det nå da jeg har bare problemer med UMC'en. Kan ikke bruke bilen på langtur da ladningen ikke fungerer. >:(
2013 Model S 85
Citroen CX Prestige Turbo - Citroen CX GTI Turbo
Citroen Dsuper5 -  Citroen AMI Super etc.

P85_Norway

Sitat fra: jalias på søndag 12. januar 2014, klokken 18:50
Sitat fra: buylove på søndag 12. januar 2014, klokken 18:41
Hei!

Dette var iallefall merkelig kundebehandling.
Skulle gjerne hatt dette utstyret NÅ!
Forsøk om Salto har denne løst:
Tesla M3 Performance

peskareta

Sitat fra: jkirkebo

/quote]

Jeg ville handlet på flekken!! 2stk.
:-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Eier av S85 siden nov 2013.solgt. Nå S85D til lading.

Real EoN

Vil gjerne også ha et ferdigmontert kit jkirkebo  :)

Så håper du får agentur å setter igang.

Tror ikke jeg tør satse på ladeutstyr fra Tesla, den såkalte forbedringen i software gjor at jeg nå kun får ladet med 10 A pga spenningsfallet sannsynelig.
Møre og Romsdal (Molde),
BMW i3 leveringsuke 37, 2014 (Levert uke 45) (solgt)
Tesla Model X reservasjon #P1714 90D Black/Black VINxx009605 Hentet Ålesund 1 September 2016 kl 16:00
Tesla Model S Performance Plus Black/Black, 21" grey, Carbon dekor, Alt minus bakovervendte barneseter #P1710 VINxx15275 Hentet Trondheim 10 September 2013 kl 10:00 (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA