Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Dokumentasjon til Buddy

Startet av Stormfull, fredag 08. november 2013, klokken 09:42

« forrige - neste »

Stormfull

Ja men det høres greit ut. Har hatt litt problemer med å planlegge kjøring da jeg veit at man skal unngå å kjøre den mye under 20%
Nå har også kona fått teften i hvor god denne bilen er i by kjøring og blir nesten en liten kamp om hvem som skal ha den:) Har kikket litt rundt på en bil til og sett på denne som BMW har kommet med. Må si den ser helt topp ut i forhold til det å bevege seg litt utenfor byen. Tenkte på å bestille en prøvetur med den å se hvordan den er i forhold til hva jeg skal bruke den til. Vurderer å bytte ut med Audien da jeg kun er på langtur kanskje 1 gang i året og da kan man jo låne en bil til det. Hva syntes dere?
Kjøpte min første Think 2001 mod i Nov 2013 og blitt min favoritt bil:) Bor i Drammen
Er nå også eier av Renault Zoe Life

PerBear

Foreslår å videreføre BMW diskusjonen i sitt eget område, det er der den hører til  :)

Og lykke til med Thinken din, om noen år er den samleobjekt på lik linje med Ferrari 250 GTO  ;D
Sandnes, Norway.
TM3 AWD LR

Stormfull

Da skulle min Think på første service på batteriene etter kjøpet time og dag var bestilt.
Planla da med henting og skulle på jobb natten før og satte bilen på lading for at den skulle være 100%.
På morgenen da jeg skulle hjem startet moroa. Det første jeg oppdaget var at parkvarmeren ikke hadde startet og tenkte da at jeg sikkert hadde gjort noe galt. Tok ut strømmen av veggen og bilen og satt meg lykkelig inn og oppdaget da at den sto på 40%. Asj tenkte jeg da har sikringen inne sikkert gått så jeg får kjøre hjem og legge meg og lade den mens jeg sover. Oppdaget da at bilen ladet ikke i det hele tatt. Byttet ut kabler og styret fælt før jeg ga opp og gikk urolig i seng. Tok en telefon til Reac og han sa at det sikkert var en sikring som hadde gått så hvis jeg bare tauet den ditt så skulle de ta det samtidig som vedlikeholdsladingen. Etter levert på verksted så fikk jeg en tlf at han hadde en dårlig nyhet om at laderen hadde gått fyken og at den herligheten kom på 16-17 lapper:(( Snakk om sjokk og lang maske men helt til han sa at det tok de på garantien. Snakk om endring i fjeset mitt da he he. Godt det er garantier sier jeg.
Henter bilen i morgen og lykken forsetter......Håper jeg:)
Kjøpte min første Think 2001 mod i Nov 2013 og blitt min favoritt bil:) Bor i Drammen
Er nå også eier av Renault Zoe Life

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA