Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Føler meg stemplet....

Startet av Harlex, torsdag 07. november 2013, klokken 13:08

« forrige - neste »

Harlex

Jeg opplever at ikke alt som jeg lagrer blir lagret... F.eks. Setejustering. Alt er vel unntatt høyden. Når jeg setter meg inn i bilen etter at kone har kjørt så må jeg alltid justere setet ned i igjen... Alt annet av justeringer (også setet) går automatisk. Jeg får heller ikke lagt til nettsider til favoritter. Jeg legger til og får bekreftelse men når jeg skal ha de frem igjen så ligger det ingenting i favoritter. Dessuten er det en av internettradioene som på et mystisk vis alltid er borte når jeg skal kjøre de andre er der...Spøker det, er det konen som spiller meg et puss, gjør jeg noe feil? ??? Andre som opplever dette?
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

noto

Får heller ikke lagret internettfavoritter. De andre tingene har jeg ikke sjekket.

Harlex

Sitat fra: noto på onsdag 30. oktober 2013, klokken 19:57
Får heller ikke lagret internettfavoritter. De andre tingene har jeg ikke sjekket.

Ok. Sikkert noe softwaregreier...
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

Epleskreller

Jeg har lagret en nettside som favoritt. Ikke noe problem det. Har bare prøvd med en..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Flyvern

Har opplevd to ganger at jeg ikke har fått lagret internet-favoritt.
Men har nå lagret flere sider som ligger der i lista.
Multi-Rød Model S 85

bb

Sitat fra: Harlex på onsdag 30. oktober 2013, klokken 19:43
Jeg opplever at ikke alt som jeg lagrer blir lagret... F.eks. Setejustering. Alt er vel unntatt høyden. Når jeg setter meg inn i bilen etter at kone har kjørt så må jeg alltid justere setet ned i igjen...
Det der med setet hørtes irriterende ut. Er det flere som opplever dette? Tesla bør jo få fikset dette på neste update.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

petersv

Korsryggstøtten lagres ikke hos meg, noen andre?

Celter

Sitat fra: petersv på torsdag 31. oktober 2013, klokken 15:15
Jeg trodde ikke korsryggstøtten var med i seteprofilen. Når jeg endrer korsryggstøtten får jeg ikke opp "Save" knappen.
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

jalias

Jegf år ikke lagret favoritter i nettleseren. Bilen ble hentet ut på fredag. Rart hvis dette problemet ikke er ordnet i sw oppdatering ?

Havebigfun

favoritter i nettleseren funker hos meg

doglaus

Favoritt-nettsider funker ikke hos meg. Seteinnstillinger lageres, med unntak av korsryggreguleringen.
S85, Pearl White, tan, 19", alt utst. minus barneseter.
Bil hentet i Trondheim 12.februar som avtalt :-)
23.01: Beskjed om levering i Trondheim den 12.februar.
23.12:Produksjon fullført. Din Model S er i transitt fra fabrikken.
VIN tildelt 05.november
Confirmed 25.august.

cdabel

P85, rød, svart interiør, CF dekor, 21", spoiler, minus dobbeltlader og sikkerhetpakke

jalias

Gusse

Sitat fra: Celter på torsdag 31. oktober 2013, klokken 16:58
Sitat fra: petersv på torsdag 31. oktober 2013, klokken 15:15
Jeg trodde ikke korsryggstøtten var med i seteprofilen. Når jeg endrer korsryggstøtten får jeg ikke opp "Save" knappen.
Korsryggstøtten ble oppklart i en annen post, at det ikke kan lagres i profiler. Noe med at denne justeringen er basert på "luftballong" prinsippet.....noen kan kanskje utdype dette...

erot

Kan utdype det  :D  Det er vanskelig å lage et fornuftig system som registrerer hvor mye en luftpute er oppblåst, mens posisjon i en motorisert mekanisk bevegelse lett kan registreres.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA