Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Garanti - Sande Auto AS, Drotningsvik

Startet av Cheetah, torsdag 07. november 2013, klokken 11:00

« forrige - neste »

Cheetah

På de offisielle blogsidene til Tesla har Elon den 26.april i år lagt ut en melding som omhandler service- og garantiprogrammet.

Se http://www.teslamotors.com/no_NO/blog/creating-world%E2%80%99s-best-service-and-warranty-program-0

Er det noen som har opplevd å bli tilbudt dette?:

1. Tesla S P85 lånebil med mulighet for overtakelse om man liker den ?
2. Lånebil tilkjørt og egen bil returnert "der du er", slik at du slipper å bruke tid på å kjøre til/fra verksted?

Synspunkter forøvrig?

OleJA

De har ihvertfall lånebiler tilgjengelige i Trondheim. Vet ikke om disse er tilsalgs, eller om de kommer hjem og bytter bil med deg.
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

laumb

Jeg fikk P85+ lånebil levert der jeg var.
Testet ikke om de kom å byttet med meg siden jeg ville ha tilbake bilen umiddelbart - men i samtalene som gikk ble det nevnt at de kunne komme til meg med bilen min.

Cheetah

Høres bra ut.

Dessverre ble ikke jeg tilbudt noen lånebil ved servicebestillingen og
jeg oppfattet at man på Alnabru ikke hadde noen P85 som lånebil.
Jeg måtte kjøre avgårde i en Hyundai - litt av en nedtur.

Kanskje bare manglende interninfo, .... håper det!

I tillegg lurte de på om innbytteordningen var en spøk......så de kjente ikke til Elons blogginnlegg tror jeg.

:-)

Knut Øygard

Jeg har bilen min inne nå. Det er ikke vanlig service men for å se på 12V-problematikk og noen småting som ikke var helt topp ved levering.

Jeg fikk ikke tilbud om lånebil, men spurte ikke heller. Det var mest praktisk for meg å reise kollektivt fra Alnabru til der jeg bor i rushtida etter jobb.
Model S 85, P1480 Hentet 28. Sept 2013

Øyvind.h

Jeg insisterte på å få lånebil når bilen skulle inn da feilene som skulle rettes var garantireparasjoner. Fikk ingen bekreftelse før oppmøte, men ved innlevering ringte de leiebilfirma og tok ut en leiebil som ble levert på arbeidsplassen senere på dagen. Og de svippet den som leverte inn bilen til jobben!

Leiebilen var en Civic - gedigen nedtur da jeg håpte på en Tesla av ett eller annet slag :)
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

RSandven

Får man ranger-service hvis bilen er helt stuck, uten å ha betalt servicetilbudet? Har lest om flere der folk har fått hjelp på rekordtid og på stedet...
Produksjon start: 8. okt
Produksjon ferdig: 18. okt
Levering 23. nov

eledille

Sitat fra: RSandven på onsdag 30. oktober 2013, klokken 18:36
Får man ranger-service hvis bilen er helt stuck, uten å ha betalt servicetilbudet? Har lest om flere der folk har fått hjelp på rekordtid og på stedet...
Jeg fikk i hvert fall det, men så klikket bilen på første dagen jeg hadde den også...
Oslo
Think City 2001 siden 2007       :)    Nå med havarert batteri :(
TMS 85 siden september 2013  8)
Nissan Leaf siden februar 2014 :)

RSandven

Sitat fra: eledille på onsdag 30. oktober 2013, klokken 19:40
Jeg fikk i hvert fall det, men så klikket bilen på første dagen jeg hadde den også...

Okay, det er bra de stiller opp da.
Så får håpe jeg slipper å tilkalle de.
Produksjon start: 8. okt
Produksjon ferdig: 18. okt
Levering 23. nov

Trondns

Sitat fra: RSandven på onsdag 30. oktober 2013, klokken 20:04

Sitat fra: eledille på onsdag 30. oktober 2013, klokken 19:40

Okay, det er bra de stiller opp da.
Så får håpe jeg slipper å tilkalle de.
Vi fikk steinsprut i frontruta helt ute til venstre noe som førte til en lang sprekk kom krypende  :(..Kona skulle tilfeldig vis på Holmen Fjordhotel v. Asker på konf. i to dager. Tesla hentet bilen på hotelet med en "lastebil", fraktet den til Alna og skiftet ruta. Leverte den tilbake på hotellet dagen etter før hun skulle reise hjem :) Vi var godt fornøyd med den servicen :D
Har trolig fylt diesel for siste gang :-)
Mottok Tesla Model s, sort -   26. sept 2013 :-)

NilsG

@Cheetah. Tror opplegget som EM snakket/blogget om vedrørende lånebil og evt kjøp av denne var for det amerikanske markedet. Redd det ikke gjelder her i Europa og Norge, ihvertfall ikke enda......
Hurum
Finalized grå S85 6. Januar, ønsket levering juni
I produksjon 19. april.....
Ferdig produsert 22. April!
Levert ut 11. Juni 2014 i Drammen
Venter utlevering TM3 21. Februar 2019
Model 3 reservert på Alnabru 31. mars 2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA