Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Rekkevidde angst?

Startet av Postman pat, onsdag 06. november 2013, klokken 11:30

« forrige - neste »

Postman pat

hei alle sammen. her er oppdatering. har forenklet processen nå som mange begynte å mistet motet. de som har reservert har nå fått en epost direkte fra teslaccessories, og får en discount code som reflekterer gruppekjøpsbetingelsen som jeg kom med forleden lenger opp i dette emne.

da får de cci direkte tilsendt individuelt. pris og frakt er derved riktig levert etc.

måtte også gjøre dette da jeg selv  nå ikke skal ha cci og med stor tristhet sannsynligvis tar steget bakover tilbake til karbonbil i en periode grunnet uventede endringer i egen situasjon.  matthew  pressman i teslaccessories har allerede emailet alle som har reservert, så de er ivaretatt.  og om det er flere som vil ha, så kan dere sikkert få tak i gruppekjøpskoden for å få de bedrede betilsene.

Mer snart om en rød Tesla P 85  med mye utstyr som jeg gjerne avhender til en fornuftig pris uten og prøve å suge markedet for komplett prisøkning.
egen streng på dette imorgen sannsynligvis.  har dessuten hattehylleløfteren som jeg nå har montert og er genial. bilder er tatt. kommer det og.

vh pp.
Venter X90 Blue Sept 2016
P85 RØD levert Nov13  - VIN P22251  Solgt 2014
Miev 2011-2013

Postman pat

DENNE epost inn for 5 min fra roger pressman.

Hi everyone,

Jens Guthe has asked us to finalize your purchase of our center console insert (CCI) and ship units individually to each of you.

We will be setting up a special discount code for all of you on the list. The discount code will enable you to purchase the CCI at the special discount rate Jens communicated to you. The units will ship via Fedex Air. We will communicate more details by the end of the day tomorrow, Monday, 20 January 2014, and you may place your purchase via our website at any time after that.

Before closing, special thanks to Jens for all of the work involved in setting this up and best wishes to him going forward.

We'll contact you again tomorrow,

Best,
Roger Pressman
Teslaccessories, LLC
www.teslaccessories.com

Miev 2011-2013

Postman pat

DENNE epost inn igår fra roger pressman.

Hi everyone,

Jens Guthe has asked us to finalize your purchase of our center console insert (CCI) and ship units individually to each of you.

We will be setting up a special discount code for all of you on the list. The discount code will enable you to purchase the CCI at the special discount rate Jens communicated to you. The units will ship via Fedex Air. We will communicate more details by the end of the day tomorrow, Monday, 20 January 2014, and you may place your purchase via our website at any time after that.

Before closing, special thanks to Jens for all of the work involved in setting this up and best wishes to him going forward.

We'll contact you again tomorrow,

Best,
Roger Pressman
Teslaccessories, LLC
www.teslaccessories.com

Miev 2011-2013

Olav78

Tenkte å legge inn bestilling nå.
En stk. Basic CCI
En stk. Custom CCI
To stk. koppholder insert.

La inn rabatt kode og fikk kun $70.28 i rabatt??
Totalprisen havnet på $1861.62

Stemmer jo ikke overens med prisen vi fikk oppgitt..

Noen andre som har forsøkt å bestille?
Model S P85
Model X 90D bestilt juni 2016

Lille Lance

Merkelig ...

Jeg prøvde å legge inn bestilling og fikk dette
Custom CCI $1158 + transport $145 - rabatt $46 = Totalt $1256

Skulle hatt:
Custom CCI + transport (Custom-Air) = Totalt $ 960

Denne forskjellen er jo mer enn en neve Dollars ... noe må være feil ...
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Lille Lance

X75D med alt utstyr
TOCN medlem

Johnny

TMS og eGolf.

Lille Lance

X75D med alt utstyr
TOCN medlem

Frodebo

Fikk min CCI Midtkonsoll i dag (custom svart/carbon). Meget raskt levert på døra av FedEx (8 dager). Har ikke montert enda, men det første som slår en når man pakker ut konsollen er Kvalitet med stor K. Fantastisk fin finish og detaljarbeid! Er tilpasningen til bilen like god som selve konsollen er dette et klart anbefalt kjøp.

Takk til Jens G (Postman Pat) som jobbet fram en god pris for oss!
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

Øggen

Sitat fra: Frodebo på torsdag 30. januar 2014, klokken 11:53
Fikk min CCI Midtkonsoll i dag (custom svart/carbon). Meget raskt levert på døra av FedEx (8 dager). Har ikke montert enda, men det første som slår en når man pakker ut konsollen er Kvalitet med stor K. Fantastisk fin finish og detaljarbeid! Er tilpasningen til bilen like god som selve konsollen er dette et klart anbefalt kjøp.

Og prisen for herligheten totalt ble??????

Frodebo

Sitat fra: Øggen på torsdag 30. januar 2014, klokken 12:26
Sitat fra: Frodebo på torsdag 30. januar 2014, klokken 11:53

Og prisen for herligheten totalt ble??????

$960 inkl. frakt. Så kommer det vel en faktura fra FedEx på utlagt moms etterhvert også... Så billig er det fortsatt ikke, men her står etter min mening både funksjon og kvalitet i stil med prisen.

Rabatten ble $297 (+ moms)
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

pej

- Tesla Model 3 LR 2020
- Hyundai Ioniq EV 2016
- Tesla Model X100D 2017 (solgt)
- Tesla Model X90 2016 (solgt)
- Tesla Model S85D 2015 (solgt)
- Tesla Model S85   2014 (solgt)
- Leaf 2012 (solgt)

19quiz76

Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA