Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Rekkevidde angst?

Startet av Postman pat, onsdag 06. november 2013, klokken 11:30

« forrige - neste »

Olav78

Skjer det noe mer her?
Om ikke vurderer jeg å handle selv. Får bilen om noen uker. :)
Model S P85
Model X 90D bestilt juni 2016

teslaz

Har allerede mottatt custom CCI tan.
Ser elegant og orginalt ut.
P85, Lys Blå, meget fornøyd....
ELiza levert 28/11/13
Model X 13?5

Postman pat

har vært ute å reist. derfor stillhet. send meg eposten din så sender jeg bestillingsskjema neste uke til deg.  vh postman pat.

send en email med navn. mob og epost of hvor du er i landet til jens.guthe@takktikk.no.  pls inkluder følgende info. kontonummer for da bindende påmelding blir i romjula. noter at det er  matter tilgjengelige og.
endelige priser blir fastsatt når vi ser om vi greier 25 eller 50 og jeg får regnet  inn tollklarering og mva etc.

vh postman pat.

Customer Name
Email address
Street address
City and postal code
Telephone #
CCI type 
   Basic
   Standard
   Custom
Upholstery color:
   For standard:  black, tan or grey
   For custom:  black, tan, grey or white
Deck Veneer
   For standard: textured black plastic
   For custom:  carbon fiber (CF), obeche gloss (OG), obeche matte (OM), Lacewood (LW), Piano Black (PB)
Floor Mats
   Front (FR), Rear Seat (RS), Rear Storage Area (SA), Frunk (FR)  [define on column for each type]
Notes:  any special notes, if applicable

Venter X90 Blue Sept 2016
P85 RØD levert Nov13  - VIN P22251  Solgt 2014
Miev 2011-2013

prophan

"Jula.no sine matter til baksetene (passer 100%) og den store matta i bagasjerom, henholdsvis 149 og 299. ser konge ut."

Godt tips her... har du link?
Er jo veldig billig i forhold til originalmattene..
Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

Postman pat

jula.no. art nummer 606018 og 606023.  bagasjeromsmatten har klippespor fo å få den perfekt. vh postman pat
Miev 2011-2013

Olav78

Har du noen formening om hvor vi lander på mtp. pris på Custom cci?
Model S P85
Model X 90D bestilt juni 2016

FThorsen

Sitat fra: Postman pat på tirsdag 10. desember 2013, klokken 23:38
jula.no. art nummer 606018 og 606023.  bagasjeromsmatten har klippespor fo å få den perfekt. vh postman pat

Beklager at jeg sporer av topic her, men vet noen om en gummimatte som passer i rommet under bagasjerommet?
Høvik, Bærum

TMS #2,500 levert november 2013
Hvit Performance Plus med alt utenom barneseter og hattehylle.

P85D bestilt. VIN 5YJSA7H23EFP66xxx
Forventet "Late February, nei Late March 2015 nå"

Gikk fra BMW 320 MDAT, 2007 modell

vrom

Og prisen på CCI custom blir ?? Jeg henter isåfall i Asker eller hvor det skal være i området.

Brutus

Sitat fra: Postman pat på tirsdag 10. desember 2013, klokken 02:44
har vært ute å reist. derfor stillhet. send meg eposten din så sender jeg bestillingsskjema neste uke til deg.  vh postman pat.

send en email med navn. mob og epost of hvor du er i landet til jens.guthe@takktikk.no.  pls inkluder følgende info. kontonummer for da bindende påmelding blir i romjula. noter at det er  matter tilgjengelige og.
endelige priser blir fastsatt når vi ser om vi greier 25 eller 50 og jeg får regnet  inn tollklarering og mva etc.

vh postman pat.

Customer Name
Email address
Street address
City and postal code
Telephone #
CCI type 
   Basic
   Standard
   Custom
Upholstery color:
   For standard:  black, tan or grey
   For custom:  black, tan, grey or white
Deck Veneer
   For standard: textured black plastic
   For custom:  carbon fiber (CF), obeche gloss (OG), obeche matte (OM), Lacewood (LW), Piano Black (PB)
Floor Mats
   Front (FR), Rear Seat (RS), Rear Storage Area (SA), Frunk (FR)  [define on column for each type]
Notes:  any special notes, if applicable

Jeg er med. Har sendt egen mail med opplysninger

Postman pat

Takk for ca 10 mailer . De resterende 66 som sa de er interesserte har jeg ikke hørt på mail fra. Jeg skal denne uka få endelig og bindende pris så alle detaljer kommer opp for bestilling før jul. Vh postman pat.
Miev 2011-2013

valvolainen

Jeg ønsker å avvente, da prising på originalkonsollet begyner å bli klar, og tilsynelatende ikke altfor dyr. Det er nok flere med meg.
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

Lille Lance

Sitat fra: Postman pat på søndag 15. desember 2013, klokken 13:29
Takk for ca 10 mailer . De resterende 66 som sa de er interesserte har jeg ikke hørt på mail fra. Jeg skal denne uka få endelig og bindende pris så alle detaljer kommer opp for bestilling før jul. Vh postman pat.

Fikk dere bestilt noe og til hvilken pris?
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Postman pat

hei,  venter på endelig fraktpris idag før endelig bestilling bekreftes av de 8 som bestilte.  litt skuffende gitt over 60 som sa seg interessert..... men nå så jeg at tesla sine etterleveringer  vil ta laaang tid og kostnaden kommer opp mot teslaccessories sine. LAST call, så send meg evt en epost med navn og epost, så er vi igang nå hvert  øyeblikk.  ( jens.guthe@takktikk.no)
husk at det er anledning til å legge til weathertec's matte og trunk/frunk sett i bestillingen og til normal usa pris men billigere frakt.   vh pp.
Miev 2011-2013

Lille Lance

Finnes det konsoll med plass til 2 kopper? Finner ikke bilde av en slik modell ...
X75D med alt utstyr
TOCN medlem

Lille Lance

X75D med alt utstyr
TOCN medlem

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA