Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Parkering i klostergarasjen

Startet av Kjellemann, tirsdag 05. november 2013, klokken 23:31

« forrige - neste »

Kjellemann

Den følelse når man hver dag i 20 dager har logget inn på My Dashboard bare for å lese "Vi har begynt å skaffe deler til din Model S."
Og så den 21nde dagen nå jeg logger så står det : vi har begynt å skaffe deler til din Model S.
:P :P :P
Baaahhh..

Please Tesla, oppdater, om det bare er for å si at dere fant den ene delen.

Huff blir lange 5 måneder...
Men venter på S85. 19", tech, vinter, lyd, pano, park, luft,
Sort /sort skinn.
RN671288 :) 18.10.2013
VIN: 29XXX :) 18.12.2013
Ny VIN: 5YJSA2H15EFP29XXX 19.12.2013
Ny VIN: 5YJSA3H18EFP29XXX 17.01.2014
Tesla-fabrikken bygger din Model S 04.02.2014
Produksjon fullført
Din Model S er i transitt fra fabrikken 04.02.2014
Estimert levering 26.03.2014...
Bekreftet levering 18.03.2014.
Reg nr EL333XX 14.03.2014

Zneip

Som en som har sett på den statusen daglig siden 12. Juli har jeg bare en ting å si: Get used to it  ;)
Nord Trøndelag | X90D

jalias

Sitat fra: Zneip på mandag 28. oktober 2013, klokken 19:42
Som en som har sett på den statusen daglig siden 12. Juli har jeg bare en ting å si: Get used to it  ;)

+1 nesten  ;)

Brede

Jeg har vel passert 100 dager, det betyr at jeg vel har sjekket MyTesla 4-500 ganger..

Høydepunktet var når de skiftet fra "sourcing parts" til "skaffe deler", fikk testet makspulsen da gitt.

Zneip

Skvetter hver gang det ringer noen fra et ukjent nummer. Svarer jo vanligvis ikke slike telefoner i arbeidstiden, men i de siste har jeg svart på ALLE anrop!!!  :o Tar på dette her merker jeg. Bestilte i mars med opprinnelig levering sept/okt. Vet fortsatt ingenting. #denfølelsen - ja så absolutt  ;D
Nord Trøndelag | X90D

Gusse

Sitat fra: Zneip på mandag 28. oktober 2013, klokken 19:42

+1

gbzdoc

Kan love at #Den følelsen det er å sette seg i egen Model S er verdt ventingen, om ikke annet.

O fryyyyyd!!!
(Også etter 3500 km!)

Dvergen196

Sitat fra: Zneip på mandag 28. oktober 2013, klokken 19:57
Skvetter hver gang det ringer noen fra et ukjent nummer. Svarer jo vanligvis ikke slike telefoner i arbeidstiden, men i de siste har jeg svart på ALLE anrop!!!  :o Tar på dette her merker jeg. Bestilte i mars med opprinnelig levering sept/okt. Vet fortsatt ingenting. #denfølelsen - ja så absolutt  ;D

Nå har jeg heldigvis ikke vært utsatt for at ungene mine er blitt kidnappet og måtte sitte ved telefonen og vente på at politiet skal ringe, men jeg tror det kan måle seg med å vente på "telefonen" fra Tesla :P
Model X 90D AP2 Levering 18/3-17
P85D 2015 Solgt
P85 2013 Solgt

Trondns

Sitat fra: gbzdoc på tirsdag 29. oktober 2013, klokken 17:35
Kan love at #Den følelsen det er å sette seg i egen Model S er verdt ventingen, om ikke annet.

O fryyyyyd!!!
(Også etter 3500 km!)

Fikk bilen 21. sept og har passert 7200 km nå ...Klarer bare ikke å stoppe  ;D. Må sies at jeg kjører daglig 12 mil i jobben som utgjør noe, men er ikke lei meg for det . Venter spent på ordentlig vintertesting  :D
Har trolig fylt diesel for siste gang :-)
Mottok Tesla Model s, sort -   26. sept 2013 :-)

ebbrey

Sitat fra: Zneip på mandag 28. oktober 2013, klokken 19:57

hehe... husker første gang DS ringte meg. Hu sa ikke først at det var fra tesla da jeg var litt stressa. Jeg trodde det var telefonselger og var meget negativ. "Det er fra Tesla Motors, passer det bedre om jeg ringer tilbake". Er vel første gang jeg har stoppa langs veien for å ta en telefon :P
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA