Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Levering vs Årsmodell

Startet av Kallagtunet, tirsdag 05. november 2013, klokken 22:40

« forrige - neste »

snd

P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

Øggen

Hengslene i toppen av luka e av dårlig kvalitet (laga av MB)
Det e veldig stor vandring i mine og luka ligge ikkje heilt beint. Men du kan justere stopperane ved siden av låsen evt?
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

petersv

Legger merke til at dørhåndtakene bra ikke kommer ut når man trykker på de slik som de framre, er det slik på deres andre biler også?

Tuxedo

Sitat fra: petersv på lørdag 01. juli 2017, klokken 22:46
Legger merke til at dørhåndtakene bra ikke kommer ut når man trykker på de slik som de framre, er det slik på deres andre biler også?
Nei, ikke på min i hvert fall.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Muffinman

Sitat fra: petersv på lørdag 01. juli 2017, klokken 22:46
Legger merke til at dørhåndtakene bra ikke kommer ut når man trykker på de slik som de framre, er det slik på deres andre biler også?
Door unlock mode ->driver only?

lunitiks

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

petersv

Lurer på om det er by design eller ikke? Er jo samme håndtakene?

joda

Sjekket setting som @Muffinman refererer til.?
Vil oppføre seg slik om det valget er aktiv.
TMS 85D

eKramer

Har lest litt om DU problematikk på forumet. Har lagt merke til at jeg har en klunkelyd ved lav fart når jeg gir pådrag i D og i R. Er dette et faretegn?
Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Model 3 reservert 12.06.2017

petersv

Sitat fra: joda på søndag 02. juli 2017, klokken 16:08
Sjekket setting som @Muffinman refererer til.?
Vil oppføre seg slik om det valget er aktiv.

Joda sjekket, der går vel mest på at kun et håndtak skal gå ut? Iallfall slik hos meg, med mindre vi snakker to forskjellige innstillinger.

Muffinman

Låser opp førerdøra første gang, de andre ved andre gangs opplåsing. Hvis denne er aktiv og føreren går ut for så å trykke på et av de andre håndtakene skjer det ingenting da de fremdeles er låst.

petersv

Nettopp, jeg kan ti av ti ganger åpne med begge framføre er men ikke bakdørene.

olso

Sitat fra: eKramer på søndag 02. juli 2017, klokken 16:58
Har lest litt om DU problematikk på forumet. Har lagt merke til at jeg har en klunkelyd ved lav fart når jeg gir pådrag i D og i R. Er dette et faretegn?
Hadde samme på min sept-13 ,performance , kun noe oppsmøring i drivsystem , forsvant da og ikke kommet tilbake etter 20.000 km
Tesla S P85 sept-13

eKramer

Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Model 3 reservert 12.06.2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA