Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Levering vs Årsmodell

Startet av Kallagtunet, tirsdag 05. november 2013, klokken 22:40

« forrige - neste »

Muffinman

Mye av tvilsom kvalitet på denne bilen, men dette var virkelig søppel:

Sjøhyene

Sitat fra: Undertegnede på mandag 22. juni 2015, klokken 09:09
Er det vanlig at de sender rangere til å fikse sånt? Bor 3 timer unna nærmeste servicesenter...

Neppe. Var vel sånt de bare drev med helt i starten. Mer sannsynlig da at de sender en NAF bil for å hente den, forutsatt at du er tydelig på at du ikke er interessert eller har mulighet til i å kjøre bort bilen selv.
Tesla model X 90D - 2017 (kjøpt 2019)
Hyundai Ioniq - 2016 (kjøpt 2018)

Tesla model S 85 - 2014 (solgt 2019)

Undertegnede

EDIT! OMG jeg er så noob! Måtte jo bare trykke litt hardt på den knappen... Facepalm! Da er alt i skjønneste orden og jeg ELSKER bilen!

fonberg

Sitat fra: Undertegnede på mandag 22. juni 2015, klokken 11:36
EDIT! OMG jeg er så noob! Måtte jo bare trykke litt hardt på den knappen... Facepalm! Da er alt i skjønneste orden og jeg ELSKER bilen!
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

cirys1

Meldola

Sitat fra: cirys1 på mandag 22. juni 2015, klokken 12:28
Audi e-tron 55 2019
BMW i3 60Ah 2016 BEV

pej

Min andre Tesla. En uke gammel og 158km på telleren. Står og venter på service i garasjen. Orker jeg dette en gang til tro?
- Tesla Model 3 LR 2020
- Hyundai Ioniq EV 2016
- Tesla Model X100D 2017 (solgt)
- Tesla Model X90 2016 (solgt)
- Tesla Model S85D 2015 (solgt)
- Tesla Model S85   2014 (solgt)
- Leaf 2012 (solgt)

Muffinman

Oi, hva skjer? Mye trøbbel med den første også?

Jeg har hatt et vanvittig antall feil på min bil, men den har alltid latt seg kjøre. Rundet 76.000km nå.

mr.rs4

En bug som jeg synes er VELDIG IRRITERENDE er sete belte varsleren.
Om jeg flytter bil på en parkeringsplass, ikke tar på Belte, så begynner bilen å ule.
Greit nok det, men når jeg stopper og setter bilen i park, så slutter ikke ulingen. Må ut av bilen, før den stopper.
Sitter jeg i bilen og trykker av / på / av alarmen på FOB hjelper heller ikke.
Må rett og slett ut av bilen.
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

GOS

Sitat fra: mr.rs4 på onsdag 24. juni 2015, klokken 19:02
Om jeg flytter bil på en parkeringsplass, ikke tar på Belte, så begynner bilen å ule.
Greit nok det, men når jeg stopper og setter bilen i park, så slutter ikke ulingen. Må ut av bilen, før den stopper.

Alternativt sette på selen og så ta den av igjen :)
Model 3, LR AWD, MCR, svart/svart levert februar 2019
Model 3, 2 stykk reservert 09:20 31.03.2016, reservasjons ID 365692 og 365695
S85 blå, levert juni -14, solgt jan 2019

mogu

Sitat fra: mr.rs4 på onsdag 24. juni 2015, klokken 19:02

Ja, setebelte er noe skikkelig dritt ass. Du burde jo kunne velge selv om du skal bruke det eller ikke!
Sort Model S 75D 2017 - under produksjon
Hvit Model S 85D 2015 - Innbytte etter 76.000km

Muffinman

Hmm. Noen som burde pusse brillene, eventuelt lese en gang til?

Sprucemoose

Disse fant jeg under vask i går. Det viser seg også at passasjersiden har helt identiske riper, på samme plass. Ripene går i samme retning som vinduet beveger seg. Jeg oppfatter dette som en mangel, og at det kan reklameres på. Bør kunne forvente at vinduene kan åpnes og lukkes. Kjørt 5000km, men har sjelden brukt vindusheisen. 2 mnd gammel bil. Vask en gang i uken/annenhver uke. Noen som har hatt liknende riper og fått det godtatt som reklamasjon?

S85D: Steel Grey - 19" standardfelger - Svart skinn - Panoramatak - Dobbeltlader - Luftfjæring - Tech-pakke - Lydpakke - Vinterpakke - Barneseter

Dennis

Det der går på reklamasjon ja. Flere som har hatt samme problem som har fått det fikset samt fått nye ruter.

Muffinman

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA