Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Etterbestilte dobbeltlader i dag, lurt?

Startet av lasse.johansen.88, torsdag 31. oktober 2013, klokken 14:31

« forrige - neste »

lasse.johansen.88

Hva trur dere er gjenomsnitts aldern på Leaf eiere?

å hvor gammel er du som har en leaf?
leafen er jo ikke en ungdommlig bil, men fonuftig, men det betyr ikke at den ikke apelerer til yngre mennesker.

er selv 25 år, å har en 2013 tekna:)

Belloq

Jeg er 38 :) venter med lengsel på min 2013 Tekna
P85 2014

Leif Leaf

Synes så absolutt den apellerer til ungdommen - selv om jeg akkurat har tippet 40...
Kjører Tekna i kaldt klima - Pasvik.

Thomas Parsli

Tror snittet er ganske høyt, et sted mellom 30 og 40 år...
Tipper VW e-UP og BMW i3 har en langt yngre kundegruppe.

Thomas
(Leaf med hatt?)
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

tomrh

Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 20.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 180.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 170.000 km

TorC

Leaf er jo egentlig en perfekt bil for ungdommen siden det straffer seg hardt å "grisekjøre", billig forsikring også for unge sjåfører, god sikkerhet, godt steroeanlegg, billig i drift og grei plass.

Så egentlig burde jo gjennomsnittssjåføren være ganske ung... men den er kanskje ikke en kul nok...
2011- US Leaf. Elton. Beste bil jeg har hatt, men aldri mer Nissan! (Blitt mer usikker nå etter god service fra Solum Bil i Larvik...).

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.

Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

lasse.johansen.88

Sitat fra: TorC på onsdag 23. oktober 2013, klokken 11:32
Leaf er jo egentlig en perfekt bil for ungdommen siden det straffer seg hardt å "grisekjøre", billig forsikring også for unge sjåfører, god sikkerhet, godt steroeanlegg, billig i drift og grei plass.

Så egentlig burde jo gjennomsnittssjåføren være ganske ung... men den er kanskje ikke en kul nok...
helt enig:)

pottle

Denne spørreundersøkelsen forteller vel egentlig mest om at det er mest oss "unge gamle" mellom 35 og 45 som frekventerer og interesserer seg for elbilforum-sidene. Har vi litt for god tid når vi sitter i kontorstolen? ;)

Tror ikke bilen er noe "Ungdomsbil"- til det er den for dyr. Når jeg var under 25 og student så ville jeg aldri hatt råd til denne bilen.
Blå Nissan Leaf Acenta 2013

Justerbar 16A/10A EVI portabel ladekabel for mer boost

www.ev-institute.no

Tommen

MrMastodon

chaos

dørvakta

Tjueti :))

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Brødbilsjåfør

HELL:)
har kjøpt Elbil:)
Ækte bila går på Bænsin:)

mInrOz

ctr46

85D

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA