Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Etterbestilte dobbeltlader i dag, lurt?

Startet av Epleskreller, torsdag 31. oktober 2013, klokken 14:12

« forrige - neste »

Sponzo

glaserud

P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

mgarm

Sitat fra: TerjeV på onsdag 23. oktober 2013, klokken 20:43
Sitat fra: mgarm på onsdag 23. oktober 2013, klokken 20:01
Det var da ikke så billig på den web siden. Synes det var ganske drøyt med tanke på at du må betale moms. 10k mer enn i Norge nei da drar jeg heller innom dekk sjappa.

Da firstår jeg ikke hvordan ditt regnestykke er..... 19" R2 levert hjem til rett under 10.000 norske med moms og frakt betalt.... Jeg betaler 12.700 for Ice X-i3 og sensorer.....

19x9 BBS RX-R felger til $2600
433MHz TMPS       $388
Black Valve sleve   $11,96
Michelin X-Ice      $984
Noe rabatt
Totalt         $3933 * 6,2 = 24384NOK
Med Norsk MVA   30480NOK

Regner med at de skal ha litt i Shipping også så det blir enda dyrere.   

Cowboystrekk

Med felgene du har valgt blir det jo såklart ikke billig. Det blir som å si at en norsk felgbutikk er for dyr siden du har valgt dyre felger... Hva med rial lugano? Da blir ikke prisen så ille... Felgene du har valgt er ekstremt dyre og det er neppe tirerack sin feil :) Tirerack ser ut til å ha svært godt utvalg og lave priser på 20" så om man finner et passende vinterhjul med det så øker valgmulighetene betrakelig.
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

mgarm

Sitat fra: El-boy på onsdag 23. oktober 2013, klokken 20:38
Sitat fra: TerjeV på onsdag 23. oktober 2013, klokken 19:14
Du får alt du vil ha levert på døra fra wwwtirerack.com
Jeg får dekk og sensorer derfra.
Hvem forhandler ZITO felger?
Dei var rålekre...
Vurderer disse for sommerdekka.... http://www.zitowheelsuk.com/milano.html

Disse har dem i hvertfall
www.gummi-centralen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA