Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: EL-BIL og rullestol

Startet av elektrolux, lørdag 19. juli 2008, klokken 12:53

« forrige - neste »

Sitfly

He he... tenkte du ble ivrig nå ja.

Det var en grunn til at jeg la den på din tråd. Visste at du venta på det. Håper poden blir fornøyd.
Jeg var jo å prøvde din røde i sommer og har fremdeles lyst på en slik. For 55k begynner unnskyldningene å ta slutt.

Boogie

Er det to versjoner av Vectrix, eller er den originale nå godkjent som lett sykkel?
Tønsberg:
Nissan Leaf 2012 EU
Nissan Leaf 2017 30 kW Norsk
Venter på Tesla M3...

Har kjørt elektrisk siden 2001, og har hatt ca 20 elbiler. Totalt ca 500 000 km.

elektrolux

#17
Der er kun en versjon; men 2 sykler i Norge ble registrert som lett motorsykkel før Impotøren typegodkjente dem som mellomklassesykler.

Problemene startet med at et eller annet i papirene fra fabrikken gjorde at veidirektoratet ikke kunne godkjenne Vectrix i Norge som Lett Motorsykkel.

Impotøren jobber/jobbet for å få sykkelen godkjent som lett motorsykkel i Norge, som i alle andre land, men inntil videre kan det hende at det aldri mer vil bli flere lettvekter Vektrix'er i Norge; hense grunnen til at jeg nå har en mellomklassesykkel til salgs, og en lettvekter til podens 16års dag.

Jeg håper alle Vectrixer etterhvert kan bli registrert som lettvektere, men måtte sikre meg denne da jeg frykter så aldri vil skje.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

elektrolux

#18
Byttet bakdekk i dag, og oppdaget 2 plugger og 1 til spiker. Kameraten byttet også grunnet spiker, og fikk ny spiker i nye dekket like etter.

Teori: Navmotoren får spiker i veibanen til å reise seg, og bakhjulet formelig suger til seg spiker.

Noe må det være, for dette er statistisk overrepresentert problem på denne sykkelen.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA