Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Adaptere

Startet av Caspar, søndag 27. oktober 2013, klokken 01:35

« forrige - neste »

Caspar

Jeg har i sommer ikke vært helt fornøyd med parkeringsfasilitetene på jobben men nå har det ordnet seg  ;D

Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Mr.Zero

Disse to kunne du vel egentlig hatt i bokhylla på kontoret ditt...  :P
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

cra

Ingen lademuligheter på jobben lenger, desverre. Arbeidsgiver har ingen P-plasser til rådighet, og kan derfor ikke gjøre noe. P-huset jeg står i hadde et par kontakter, men etter at ej gjøk med Leaf begynte å koble seg på lading mens jeg (og av og til en Buddy) allerede ladet slik at sikringa gikk ble kontaktene fjernet. Takk skal du ha!  >:(

Med Leaf er det heldigvis ikke kritisk at jeg får ladet mens jeg er på jobb, så det går bra, men det hadde vært greit å kunne toppe batteriet hvis man har en skikkelig logistikkdag men kjøring og henting i ymse treninger, øvinger og andre lystige lag.

Har en offentlig ladeplass litt lenger unna, men siden jeg ikke trenger strømmen til daglig parkerer jeg ikke der. Det er nok av andre som bruker plassen, så når jeg ikke trenger det satser jeg på at de har mer bruk for strømmen enn meg.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA