Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: nytt medlems møte

Startet av Johan99, lørdag 20. september 2014, klokken 00:44

« forrige - neste »

Johan99

Har ikkje Leaf, men ein Vectrix El-scooter. Denne har 20 kW / 28 HK motor og NIMH batteri.
Ser på web at mange bygg om til lithium ved hjelp av moduler frå Leaf. Virker som dei nødvendige 18 modulane kan skaffast frå utland, for bortimot 15 000,-  Omtrent det sykkelen er verdt..
Så; finnes det brukte Leaf-batteri, f.eks frå krasja bil?
Mulig dette er spesialavfall som ikkje blir solgt?
Tesla M3. Vectrix ombygd til Lithium. Tidlegare BMW I3 94Ah.

emil

Så lenge modulene er hele er vel de noe av det mest verdifulle på en kollisjonsskadet bil.

Johan99

Ja, burde vere det. - Mulig det blir vanskeleg når ein treng halve. Måtte nok kjøpt eit komplett, og solgt resten. - Per i dag har min sykkel 18 Ah. Den burde ha 27, mens Leaf har 60. - Mulig eg kunne hatt nytte av eit som var utdatert i Leaf også.
Tesla M3. Vectrix ombygd til Lithium. Tidlegare BMW I3 94Ah.

Rio

Sitat fra: Johan99 på torsdag 04. september 2014, klokken 21:26
Har ikkje Leaf, men ein Vectrix El-scooter. Denne har 20 kW / 28 HK motor og NIMH batteri.
Ser på web at mange bygg om til lithium ved hjelp av moduler frå Leaf. Virker som dei nødvendige 18 modulane kan skaffast frå utland, for bortimot 15 000,-  Omtrent det sykkelen er verdt..
Så; finnes det brukte Leaf-batteri, f.eks frå krasja bil?
Mulig dette er spesialavfall som ikkje blir solgt?

Hvorfor vil du ha det fra Leaf? Fordi det passer (rent fysisk)?

Finner du ikke noe her du kan bruke?

http://www.ev-power.eu/LiFePO4-small-cells/

Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

Johan99

Takk for link.
Du har heilt rett. - Ein kan stable 42 av. f.eks Winston 40 Ah i to høgder, det passar godt i den ledige plassen. Fordelen med Leaf (eller Renault Fluenca..) er at ei enkel rekke med 18 også passar perfekt.
Det blir enklare kobling, og tilgang i ettertid, samt fleire Ah. (60 Ah kostar meir)
Ser ut som løysingane har ca same pris, viss eg bestiller her: http://www.hybridautocenter.com/HAC4/index.php?option=com_hikashop&ctrl=product&task=show&cid=3&name=nissan-leaf-battery-module-model-2012-new&Itemid=605
Med moms, lader o.a. kostar det meir enn sykkelen er verdt. - Men endar sikkert med å gjere det :)
Per i dag har den praktisk rekkevidde 35 km, men kan bli 100.
Tesla M3. Vectrix ombygd til Lithium. Tidlegare BMW I3 94Ah.

Electric

Jeg tipper det kan være vanskelig å få tak i noen moduler fra et leaf-batteri. En kjenning av meg hadde et leaf-batteri fra en 2011 (var det vel), og det forsvant på dagen. Og da kun som komplett. Dog tipper jeg at det vil kunne bli omsetning på moduler når folket får mer kunnskap om hvordan man bytter modul. Jeg har hørt at diagnoseutstyr kommer til en del verksted iløpet av høsten.

Johan99

Du har nok rett, med såpass nye bilar blir det sikkert bytta komplette batteri, og ikkje så ofte.
Med tida blir det sikkert meir privatmekking, og då kan det hende. - For min del trur eg det blir å følge litt med over vinteren, og ev. handle nytt. Prisane virkar å gå ned også :)
Tesla M3. Vectrix ombygd til Lithium. Tidlegare BMW I3 94Ah.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA