Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Priser på service - en sak for konkurransetilsynet

Startet av Yagi, lørdag 08. september 2012, klokken 17:37

« forrige - neste »

Yagi

Speedometeret viser ikke antydning til å røre på seg når jeg kjører, og kilometer- og triptellerene endrer seg heller ikke.
"Energimåleren" fungerer derimot fint, og bilen tar lading som normalt.

Noen som kan tenke seg hva jeg må gjøre for å få dette til å virke igjen?
Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

El rayo

Sett på tenninga. Trekk ut sikring nr 30 øverst til høyre, vent noen sekunder og sett i sikringen igjen.

Dette resetter instrumentet.

Dersom tenninga er ikke er på vil airbag lampa begynne å lyse fordi airbag kretsen da mister begge drivspenningene.

Oslo, kjørt 2000 Th!nk "El Rayo" siden juni 2003, nikometer siden april 2009
kjøpt på 9.500 km, kjørt tilsammen 60.000 km. Fremdeles med originalt batteri
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,1946.0.html
http://www.austinev.org/evalbum/794

2000 Th!nk delebil "Blu", som skal på veien igjen
EL-ma Classic elassistert sykkel
http://www.evalbum.com/preview.php?vid=4237

Yagi

 :)

Tusen takk Tom Roy!  Det var det som skulle til. Dette er ikke første gang jeg har hatt nytte av dine råd her på elbilforum - hjertelig tusen takk skal du ha!
Th!nk City, 2000 (avgått ved døden)
Th!nk City, 2008 (solgt)
Tesla Model S P85+, 2013 (solgt)
Tesla Model X 100D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA