Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: ladeplass kommune

Startet av Lokführer, fredag 29. august 2014, klokken 00:23

« forrige - neste »

Lokführer

Jeg ble lovet at de skulle sende dette til meg i posten ved overtakelsen.
-Så fikk jeg mail om at jeg kunne hente det, i Sandnes, 200km unna.
Jeg skrev pent tilbake at dette skulle sendes i posten.
Litt om og men om at Tesla ikke vanligvis gjorde dette, så fikk jeg bekreftet at noen var satt på saken. April mnd.
-Så får jeg mail fra Ben Morton (i India) hvor vedkommende spør om jeg har mottatt adapteret. Juni mnd.
Jeg sier at jeg ikke har fått det og bekrefter i samme Mail at adressen er riktig.
-Ukene går, ingenting skjer, men jeg skriver Mail til Ben Morton og forklarer at posten i Norge går seint, men at dette var noe i overkant.
-Ny bekreftelse på at det er sent.
Ukene går..
For noen rotekopper!
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

petersv

#1
Du skulle bare visst hvor mye rot det var rundt mitt blåe adapter. Tror de ringte 5 ganger _etter_ at jeg allerede hadde avtalt at jeg skulle hente det ved neste service som var booket par uker fram. Fikk vel noen mail i tillegg.

Må koste litt med så mye pentippelarbeid...

Muffinman

Sitat fra: Lokführer på torsdag 14. august 2014, klokken 12:57
Jeg skrev pent tilbake at dette skulle sendes i posten.
Litt om og men om at Tesla ikke vanligvis gjorde dette.
Komisk. Lurer på hvor mange tusen adaptere Tesla sendte i posten i vinter...

RaBalder

Tesla har også prestert å sende/levere to adaptere (av samme typen) til enkelte kunder. Det er jo rot dem også taper på...selv om kunden har fått det han skulle ha.

Thor2014

Sitat fra: RaBalder på torsdag 14. august 2014, klokken 19:00
Tesla har også prestert å sende/levere to adaptere (av samme typen) til enkelte kunder. Det er jo rot dem også taper på...selv om kunden har fått det han skulle ha.
Antar at de kundene har vett til å levere de feilsendte i retur...

Lokführer

En liten oppdatering her.
Fikk akkurat en Mail fra Ben Morton som forklarte situasjonen.
TNT, som leverer pakkene, har prøvd ved to anledninger å levere det røde adapteret når ingen har vært hjemme.
Så, Tesla har gjort alt i sin makt, men TNT må ha underskrift. Mulig at postkassen var vanskelig å se eller at det ikke er tillatt å legge pakken i postkassa.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

sigurdi

TNT må ha signatur, men har fungert greit med nabo og lignende.
Men de pleier å ringe og avtale om en ikke er hjemme.
Horten
Model S 70D (reservert 26.11.15. utlevert 16.12.15)
Model X. #645 (reservert - 11 September 2013)
Model X.Sig #288 (reservert - 5 April 2014) - Kanselert

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA