Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvordan funker standard 85 kWh kontra Performance?

Startet av Leaf_entusiast, torsdag 08. august 2013, klokken 20:10

« forrige - neste »

Leaf_entusiast

Evseupgrade kan endre klimaanlegget slik at alle funksjoner eks varme/kjøling virker mens man sparer energi. Det vil si at man får vifte etc selv om varme/kjøling ikke er på. Selve oppgraderingen koster godt under 1000 kr (USD 138), men det blir nok en del fraktkostnader.

http://evseupgrade.com/?main_page=product_info&cPath=1&products_id=15

Jeg har brukt www.evseupgrade.com til å oppgradere laderen og det fungerte fint.

cra

Jeg tenker å gå for alternativ 2 på denne lista: http://evseupgrade.com/?main_page=product_info&cPath=1&products_id=15 (hentet fra http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,8262.0.html). Det vil koste under 50-lappen, og er helt reverserbart. Ser for meg at det blir enklere å koble ut varmekolben med en fysisk bryter de gangene den skal kobles ut/inn, enn å prøve å huske en kode på de knappene. ;)

Mulig det blir alternativ 2+, med rele via 12V-uttaket slik at forvarming ikke kan "saboteres". :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA