Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Senterkonsoll eller originaldesign?

Startet av Cirion, onsdag 22. mai 2013, klokken 18:43

« forrige - neste »

Cirion

Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Thomas Parsli

Så det samme...
I tillegg ligner den veldig på en Smart Fortwo, som er *litt* vanskelig å få tak i som elbil.

Thomas
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

Muffinman

Med mindre det ligger noe annet bak synes jeg vel at det er drøyt å kalle noen "elbilhater" på grunnlag av artikkelen.

Kan det tenkes at det er uvitenhet og ikke hat som er årsaken til at det ble feil?

Jeg har uansett gjort journalisten oppmerksom på feilen.

Elmo

Sitat fra: Cirion på fredag 10. mai 2013, klokken 12:04
http://www.budstikka.no/nyheter/bilbrann-pa-nesbru-1.7881756

Den ene har utblåst tanklokk og eksospotta stikker ut bak.

Artikkelen eller linken er endret, får nå viser den bilde av en Reva på Enviro Nestbru.
Og så står det i teksten henvist til at den andre brannen også var i en elbil, men linken fører ikke til noe konkret om den saken (tåkelegging >:()
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Balrog

Tesla S P85 fra 270913
Japanskprodusert Nissan Leaf importert fra USA i 2013 og derfor bannlyst av Nissan Norge.
Tesla Model 3 LR AWD solgt.
Tesla Model S 75D.
Zero SR elektrisk motorsykkel.

Cirion

Hei xxx

Takk for tilbakemeldingen. Det er nå rettet i artikkelen.

Mvh


Kim van der Linden
Journalist, nyhet/hendelse
Budstikka.Media
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

laumb

#6
Sitat fra: Balrog på fredag 10. mai 2013, klokken 12:20
bør ikke denne tråden flyttes fra tesla s til reva?

Fikser etterpå når jeg ikke er på mobil. ;-)

Edit: woooot! Nye modereringsverktøy på mobil.
Flytte topic, check!

sven erik

her ser man at det er like falig å kjøre bensin bil 
men ser å at orginal batterier brenner og

elektrolux

Og at Bensinbiler brenner enda mer en Elbil. Bensinbilen var jo helt utbrent.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Elmo

#9
Sitat fra: Elmo på fredag 10. mai 2013, klokken 12:19
Artikkelen eller linken er endret, får nå viser den bilde av en Reva på Enviro Nestbru.

Det var nettleseren (FF) som lurte meg. De to bildene nederst ble dekket av reklamer sekundet etter refresh. Men i Opera ser jeg bildene jeg og.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

sven erik

tror nokk det og er mer kjangs for  å få en brann i gamle batterier  en  nye  samme som en gammel fosilbil med  gamle ledninger +++

så la oss bytte til bedre batterier

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA