Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kort oppsummert hva er de største problemene med model s

Startet av Foleson, tirsdag 16. april 2013, klokken 01:16

« forrige - neste »

Foleson

"Tesla is also revealing a small Easter egg today: all 60 kWh cars have been and will be built with Supercharger hardware included. Tesla is taking a slight cost risk that ultimately all customers will want to buy the Supercharger upgrade and receive unlimited, free long distance travel for life. Even for those that never drive long distances, this will improve the resale value of their car to people that do."

Liker måten de tenker på :-)
http://www.teslamotors.com/en_EU/about/press/releases/tesla-model-s-sales-exceed-target
Model S 85, MC Rød/Svart/Matt Abachi minus Barneseter :-)

laumb

Genialt selskap.
Fremoverlent og hele tiden proaktiv til det beste for kunden! Selvfølgelig, alle gjør feil, men det er slik man lærer det brede bildet.

paracord

Det er jo fantastisk!!!!! Da blir det SC på min 60 Kw allikevel da :-)) Jeg kan ikke annet enn å beundre dette firmaet. Takk Tesla.

haldorh

x-Miev 2011
X-tesla model s 85 2013. modell s 85 2014

Foleson

#4
 For å presisere, slik jeg leser det så må du fremdeles betale for å begynne å bruke superladeren og få tilgang til superladernettverket, men det viktigste er at den allerede er montert i bilen!! Så den dagen du finner ut at du trenger superlader, så er det bare å bla opp og få den aktivert.

Med andre ord, å velge vekk superlader på 60kWh modellen er ikke et endelig valg.

Skulle ønske det samme gjalt for dobbeltladere  ::)
Model S 85, MC Rød/Svart/Matt Abachi minus Barneseter :-)

Oreo

Sitat fra: Foleson på tirsdag 02. april 2013, klokken 15:00
For å presisere, slik jeg leser det så må du fremdeles betale for å begynne å bruke superladeren og få tilgang til superladernettverket, men det viktigste er at den allerede er montert i bilen!! Så den dagen du finner ut at du trenger superlader, så er det bare å bla opp og få den aktivert.

Med andre ord, å velge vekk superlader på 60kWh modellen er ikke et endelig valg.

Skulle ønske det samme gjalt for dobbeltladere  ::)
Skulle tro det ja.
Dobbeltlader kan du ettermontere, men da koster det nok mer enn det smaker + moms, ganske bokstavelig. Baker du inn en Dobbeltlader i billånet er det ikke store avdragene per mnd.
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

Ingebrigt

Med 3~ lader er de ganske tåpelige om de ikke gjør nettopp dette, brusas 22kw lader (NLG6?) er vel omtrent på størrelse med enkel tesla lader i USDM utførelse.

haldorh

x-Miev 2011
X-tesla model s 85 2013. modell s 85 2014

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA