Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Reservasjonsholder som har blitt litt skeptisk...., men skal snart prøvekjøre....

Startet av Hamiso, onsdag 06. februar 2013, klokken 13:57

« forrige - neste »

Hamiso

Byrjar nå å sjå ei innsparing med bruk av elbilen. Har tidlegare hatt eit månadleg forbruk i diesel og bompengar på 3-4000,-. Og dette blir nå vesentleg redusert. Så mykje meir straumutgifter blir det heller ikkje på grunn av moglegheiter for lading på jobben.
Så nå er planen å setja av noko av det me sparer på ein eigen "nye batteri i framtida-konto".

-Men kor mykje bør setjast av i månaden?
-Når/etter kor mange km trur de at batteria bør skiftast ut eller er modne for å kastast?
(Køyrebehovet er ca. mellom to, fire og seks mil per lading. Og reknar med å køyra ca 30 mil per veke, i samband med arbeidspendling.)
-Kva kan ein forventa at batteriskifte vil kosta om f.eks. fem år?
-Er det noko poeng å skifta batteri når den tid kjem, i forhold til å bytta til ein nyare bil? Har tenkt at karosseri og bilen elles med sin enkle konstruksjon kan fungera ganske lenge. Og for oss er det ikkje så viktig å ha noko nytt og fancy heile tida. Men kanskje det blir eit spørsmål om kva type batteriteknologi som er mogleg å setja inn i ein citroen som har blitt eldre, om nye og betre batteri berre er mogleg å bruka i nyare bilar e.l.?
http://lektrisk.blogspot.com

-Citroen C Zero 2011, sidan desember 2012
-Tesla Model 3 sidan mars 2019
-Pendlar med sykkel

tomrh

#1
Sitat fra: Hamiso på tirsdag 22. januar 2013, klokken 16:16
Så nå er planen å setja av noko av det me sparer på ein eigen "nye batteri i framtida-konto".
Ville heller spart penger på en egen "ny elbil"-konto. Batteriene varer såpass lenge nå at den dagen de tar kvelden, er det nok på tide å bytte hele bilen. ;)

Batterigarantien til Mitsubishi er jo 80% av opprinnelig kapasitet innen 100.000 km eller 5 år. Når man setter en garanti, har produsenten stor sikkerhetsmargin. Batteriprodusentene hevder at det fremdeles skal være 80% av opprinnelig kapasitet selv etter 10 år. Noen forhandlere har gitt garanti på 10 år/200.000 km innenfor 70% av opprinnelig kapasitet. Etter 10 år vil uansett enhver bil begynne å skrante og slitedeler må stadig vekk skiftes ut.

Men batteribytte blir billigere. Leste nylig at det for ett år siden kostet 160.000 for bytte på i-MiEV inkl. moms og arbeid, mens det nå koster "bare" 120.000. Det er 25% reduksjon på bare ett år det. :)
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 20.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 180.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 170.000 km

Rio

Jeg er enig med skatvalsbygg - det er alt for tidlig til å tenke på slikt nå. Sett gjerne pengene til side, men du kan bestemme deg i fremtiden for hva de skal brukes til.
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

tomrh

Siden det jo er så stor frykt for batterihavari blant massene generelt, så kunne jo fritak for moms ved batteribytte på elbil være et passende incentiv?

La det inn som et forslag her: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,6912.msg75414.html#msg75414
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 20.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 180.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 170.000 km

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA