Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Sikring av ladekabel

Startet av Sirihar, søndag 04. november 2012, klokken 21:16

« forrige - neste »

Sirihar

Jeg har en Think Classic, og i helgen kom den opp med "System Failure" og bilen vil ikke lenger lade. Jeg fikk låne Actia instrumentet, og da jeg koblet det til kom det opp at det er en isolasjonsfeil under permanente feil under BMS. Jeg lurte på om noen har vært borti det samme tidligere, eventuelt om noen har noe forslag til hva det kan komme av og hva man skal gjøre med det? Er det mest sannsynlig dette som fører til at bilen ikke lenger vil lade?

elektrolux

Det er nok en lekk blokk som fører til at spenningen fra traksjonsbatteriet lekker til gods.

Ta ned pakken og test alle blokkene for restkapasitet.

Bytt ut alle med  mer enn 20 Ahr redusert kapasitet i forhold til de beste blokkene.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA