Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: hvorfor kjøpe tesla s...

Startet av arv, søndag 15. april 2012, klokken 15:42

« forrige - neste »

jahnarne

Takk for svar. Mtp. kostnadene skissert her heller jeg mot å montere webasto i stedet. Noen som vet om jeg kan fjerne varmekolben helt, eller om det er kabler som må stå i for å ikke få feilmeldinger? Om jeg kan fjerne den tror jeg at det kommer en fin og lite brukt varmekolbe på markedet ila de neste månedene ;)

jahnarne

#16
For å svare meg selv - slik jeg forstår verkstedhåndboken ser ut til at det ikke er problematisk å fjerne hele kolben. Styringssignalet skal f.eks. kobles ut ved lufting av sløyfen. Har også sjekket litt mtp. størrelse på kolbe opp mot Webasto Thermo Top Evo og den ser ut til å være en svært god match og vil kunne passe nesten rett inn.

Noen som vet hvordan / om man kan starte viften i kupéen, slik at jeg evt. kan få en forvarmet bil i samme slengen?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA