Tesla X bestilling - når det er endringer på final invoice...

Startet av MXAnders17, fredag 09. august 2019, klokken 09:14

« forrige - neste »

MXAnders17

Jeg bestilte i juli en TMX Performance inkl gratis ludi, men det har selvfølgelig ikke kommet med på final invoice.
Har ringt inn og selger skal ha fiksa det. Spørsmålet mitt er hvor lang tid tar det som regel før man får en endring/ny final invoice med de riktige tallene ?
Hva er deres erfaringer her? Blir det typisk aldri endret før man henter bilen ?
Antar det ikke er noen automatisk process, for da skulle det vel ha blitt oppdatert seg med en gang..

Har forsåvidt også lagt inn forespørsmål om gratis ubegrenset supercharging, ettersom det basically kom litt etter min bestilling (jeg hadde kun en referral rabatt 1500km ved bestilling) men ikke hørt noe tilbake på det enda.
Noen som har fått dette lagt til etter bestilling?

Bestilt Tesla Model X Performance juli 2019
Eier Tesla Model X 75d
Eier Nissan Leaf Tekna 2017

geear

Anbefaler å ta kontakt med delivery-teamet. 21959212 var det iallfall for en stund siden. Det er egentlig de som har ansvaret når bestillingen er lagt, da er selger egentlig "ute av bildet".

Kim-

Send epost til DeliveryNO@tesla.com. Det måtte jeg gjøre når det manglet vinterdekk på final invoice, og da fikk jeg svar rimelig fort og etter noen dager lå det ny faktura på mytesla.
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

MXAnders17

Bestilt Tesla Model X Performance juli 2019
Eier Tesla Model X 75d
Eier Nissan Leaf Tekna 2017

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA