Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bekreftet leveranse

Startet av Rilum, tirsdag 25. oktober 2011, klokken 19:18

« forrige - neste »

Rilum

Leste ista at Mitsubishi har skjønt at løsningen for varme ikke er helt bra i dagens model. Noen som vet "definasjonen" av neste år ? (jan eller desember 2012?)

Mitsubishi antar at behovet for separat dieselvarmer vil minke når de neste år leverer med fjernkontroll til klimaanlegget, slik at dette kan brukes til kupéoppvarming når elbilen lader.
ref http://elbil.no/elbiler/491-kjorelengde-og-kupeoppvarming-for-i-miev

Når de først er igang så er det sikkert noen andre endringer også, noen som vet noe ?
Porsche 993 Turbo '96
Sort Nissan Leaf '11
Renault Twizy '12
Tesla S85D '15

Elmo

Sitat fra: Rilum på tirsdag 11. oktober 2011, klokken 22:08
Når de først er igang så er det sikkert noen andre endringer også, noen som vet noe ?
Her beskrives en Mitsubishi "orginal" ettermontering av dieselvarmer
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Rubina

Hva med mulighetene for ettermontering av fjernkontrol for varme for 2011 modellene slik at de får det samme som 2012 modellene ?

erik e

Hvorfor bare 10 A lader på 2012 mod.  ??????
Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt





Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

Thomas Parsli

Fordi majoriteten har 10A kurs i garasjen og blir småsure når de må kjøpe kabel til over 7000,- for å kunne lade bilen hjemme?
Jeg har ikke sjekket hva det koster å endre fra 10A til 16A i min garasje, men jeg er overrasket hvis det blir billgere enn 7000,-

Thomas
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA