Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Regenerering

Startet av bjodnes, torsdag 03. november 2011, klokken 12:28

« forrige - neste »

bjodnes

Har en P106 2001modell kjørt snart 75000. Noen som vil bytte i en Think? P106'en blir brukt til jobb med mye motorvei og er jo som kjent ingen rakett. Har forstått at det er litt mer fres i en Think
iOn 2012 modell
2013 model S 85

OneMore

Hei, har leket med Tanken siste uken og faktisk kontaket et par på finn for dette.

Kontakt meg snarest... send sms 930 111 00
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

hkaspenberg

Sitat fra: bjodnes på onsdag 26. oktober 2011, klokken 10:41
Har en P106 2001modell kjørt snart 75000. Noen som vil bytte i en Think? P106'en blir brukt til jobb med mye motorvei og er jo som kjent ingen rakett. Har forstått at det er litt mer fres i en Think

Har hatt P106 og nå Think classic, og det er mer fart i Thinken, hvis man lar være å passe på strømtrekket ... Kjører man på "grønt" går de omtrent like fort eller tregt.

;-D Hans
Oslo: Kewet5 ("Knerten") 1999-2007 (85k km) == P106E ("Dorsken") 2007-2009 (25k km) == Think Classic ("Tupper") 2009-2012 (ca 40k km) == P iOn ("LilleSvarten") 28/3-2012-29/5-2019 (60k km) == TM3DLR ("Justin E") 8/3-2019- (6500 km)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA