Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla Model 3: Exclusive first look at Tesla’s new battery pack architecture

Startet av oveduesund, torsdag 24. august 2017, klokken 18:56

« forrige - neste »

oveduesund

Tenkte det kunne vært morsomt og interessant for folk her inne å sjå kva denne bilen er god for mtp kjørelengde. Nyttig både for eiere av bilen og dei som vurderer den.

Eg kan begynne med turen vår på søndag frå Solheim i Masfjorden til Oppdalsøyra via Brekke, vidare til Dalsøyra, tilbake til Oppdalsøyra og derifrå til Midttun i Bergen. Bilen var nesten fullada ved start (trur ikkje eg brukte Range Plus) og den einaste ladinga me gjorde undervegs var 2 timer frå vanlig stikkontakt. Kupert terreng med to små "fjelloverganger". Ganske flatt frå Sløvåg til Bergen.

20% igjen på batteriet ved stopp.

Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk


oveduesund

Oppdal-Levanger gjennomført med Range Plus 18 tommer dekk. Fullading på Oppdal og kom fram på Levanger med 8% igjen på batteriet

oveduesund

Nokon her inne som har kjørt Lom-Sogndal? Har litt lyst å teste men lang stigning opp til fjellet og mangel på lader mellom stedene gjer meg ikkje heilt sikker på om det går.

Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk


RickI

#3
Kristiansand- Lindesnes fyr, cca 170 km og kjørte litt til, ideelle forhold, 22grader, snitt hastighet 50km/t. Kjørte totalt 206km, 18km igjen på display, forbruk: 15,4kwh/100km. Har aldri slått dette siden...


oveduesund

Her er Ustaoset til Aurskog. Lada riktignok 70 min i Hønefoss men der gjekk det med tid og batteri på å finne ladestasjon samt å kjøre innom Hønefoss [emoji39]

Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk


RickI


staleha

Glemte å ta bilde, men kjørte i går: Randaberg, Haugesund, Hallhjem og deretter til Lyngdal. Totalt ca 60 mil. Ladet 3 timer på vanlig 16 amp kurs. I tillegg hadde jeg ca 4,5 time på 22kwt lader. Snittforbruk på turen var rett i underkant av 17 mener jeg å huske. Startet med fullladet bil inkl Range Plus.
B250E
TM3
Audi e-tron

oveduesund

Levanger - Midttun (Bergen). Kjørte strekningen på søndag. Ein fin tur men var litt vel langt å ta på ein dag. Neste gong blir den tatt over to dagar eller med ein annan bil. Fant forøvrig ut at turen muligens går med kun tre ladestopp viss den fullades med Range Plus på kvart stopp (eg brukte fleire!). Berkåk, Lom og til slutt Aurland.

Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA