Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hva er forskjellen mellom Mitsubishi i-Miev, Citroën C-Zero og Peugeot iOn

Startet av bosonic, lørdag 16. april 2011, klokken 22:36

« forrige - neste »

bosonic

 
Skottland vil ha Hammerfest-tidevann Skottlands førsteminister Alex Salmond sa i går at landet ønsker å få bygget en prototype av Hammerfest Strøms tidevannsprosjekt og få den utplassert utenfor Skottland.

Cleantech Startups, Innovators and Investors in the Nordic, the Baltic and the Arctic regions.
Utvikling av 12V clamper til blybatteri
Stord, Kewet Citi-Jet 5 1997 mod 5000 km
Hjemmelaget Elbil: 0-100 på ca 1,8 sekund
http://www.austinev.org/evalbum/35
Les mer om bosonic: Alt kan konverteres, så hvorfor vente?

hens

#1
Bare så synd at politikerene ikke har skjønt det ennå!
Hvis millionene som er satset på atomforskning hadde blitt benyttet til alternative energiformer, hadde strømprisen i Norge fortsatt vært spiselig.
Hva kunne ikke bølgene som banker mot norges kyst ha gitt av energi?
Oslo. 300.000 kilometer med Think, Kewet og annet.  -Sølvreven, 100 km/time med Kewet.  -Isbjønn, Kewet, første elbil på 80 grader nord? Har blitt kjørt på  Svalbard. "Hoppetussa" Subaru van 4-hjulsdrift ombygget med jetflystarter til eldrift.  94.000 kilometer på Think-originalpakken. Nå 19 luftkjølte blokker fra '95. Think Traveler elassistert sykkel.   http://www.austinev.org/evalbum/807 og http://www.austinev.org/evalbum/809

Lunde

De bruker mer penger på å finne ut hvordan menneskeheten skal flykte til Mars enn å sikre at vi slipper å reise... Mager trøst for de som er igjen at menneskeheten overlever på en annen planet  ::) Tar for gitt at jeg ikke blir invitert. Kanskje like grit for jeg er slett ikke sikkert livet der oppe blir noe paradis... ;D


Jens er overhodet ikke opptatt av nyutvikling av industri og teknologi i Norge. Hen er mer bekymret forå få kjeft for å favorisere egen industri eller stikke kjepper i hjulene for utenlansk industri ved å legge forholdene litt til rette her hjemme.
Olje er visst det eneste han kan få seg til å tro på. Selv om alle vet at oljeproduksjonen stuper og at eventuelle nye funn ikke varer mange årene uansett. :-\
Hatt TH!NK siden august 2000den første grønne rullet 200 000Km. Juni 2009 kjøpte jeg en ny modell. En sort en med ZEBRA batteri som nå har rullet straks 107 000Km  Har utstyr og utfører vannservice på TH!NK og PSA biler ;-) Har nylig fått TH!NK nummer to med ZEBRA i stallen. Hurtiglading oppskrytt! Hva er bedre enn en fulladet i beredskap :o)

commiesoft

Det Jens & Co har gjort bra er vel å skatte disse multinasjonale oljeseslkapene
i hjæl, sånn at pengene tross allt går til oss (staten)

Bortsett fra det, så er det ikke mye visjoner ute å går nei.. Det hadde vært kult
med litt opprør vs. EU, og nasjonsbygging ala gamle dager.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA