Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Nytt om Hyundai KONA

Startet av fredrichb, fredag 20. oktober 2017, klokken 19:22

« forrige - neste »

Goggen123

Hvis leasing er aktuelt (siden du nevner det) kan du jo sjekke gomore.no, der kan du lease Leaf i 12 el 24 mnd med alt inkludert og god kjørelengde.

stromifokus

Sitat fra: fredrichb på tirsdag 29. august 2017, klokken 15:05
Golf kan ikkje leverast før neste år, og er uansett dyr.
Gammel egolf kan kjøpes billigere. Den klarer fint en stor barnevogn. Har forvarming via app. Hvorfor må den være av ny type?


fredrichb

Er det ikkje då betre å kjøpe ny Leaf 30kwh til 250', eller ein brukt 24kwh til 150', framfor ein 1.gen e-golf til 200'?

Burger

1 gen leaf til 200k? Ville ikke gitt stort over 100k for en 1 gen nå jeg. Skal jeg ha en så gammel Leaf med det dårligste batteriet så skulle det vært for å kjøre under 30km daglig.

Min 2015 leaf ville jeg på en heldig dag fått 190k for.
2018 94Ah i3, CE.
2015 24kw/h Nissan Leaf
Stjørdal

fredrichb

Sitat fra: Burger på tirsdag 29. august 2017, klokken 19:55
1 gen leaf til 200k? Ville ikke gitt stort over 100k for en 1 gen nå jeg. Skal jeg ha en så gammel Leaf med det dårligste batteriet så skulle det vært for å kjøre under 30km daglig.

Min 2015 leaf ville jeg på en heldig dag fått 190k for.

Her har du misforstått meg. Eg meinte det må vere smartare å kjøpe enten brukt 24kwh Leaf eller ny 30 kwh Leaf framfor ein 1.gen E-GOLF til drøyt 200 tusen.

fredrichb

Har sjekka totalkostnadane over tre år på leasingkampanje i3 (Maraton), kjøp i3 og kjøp av 30kwh Leaf (Tekna) + 24kwh Leaf Tekna (2014) til 160'. Føresetnaden er 35% eigenkapital på kjøp. Service, rentefrådrag, restlån/restverdi er tatt med i reknestykket. Har rekna inn ca 5000kr i påkost på innlevering av leasingbil. Har satt restverdi 50% på i3, og ca 45% på ny Leaf. 2014-Leafen har eg sett til 80.000 etter tre år.

Kjem då fram til følgjande totalkostnad på tre år:

Leasing i3: 168'
Kjøp i3: 178'
Kjøp Leaf 30kwh: 149'
Kjøp Leaf 24kwh: 96'

Den billigaste Leafen er eg usikker på om klarer dei 10-11 mila sambuaren har t/r jobb. Så med mindre nokon kan avkrefte det, står eg no att med eitt av dei tre øvste alternativa.

Innspel?


Goggen123

Det er så stor usikkerhet knyttet til restverdiene, at når regnestykket viser så små forskjeller i totale kostnader er det vanskelig å konkludere - en liten bommert på restverdi kan snu opp ned på listen. Så her ville jeg gått for magefølelse og opplevlese ved prøvekjøring.

fredrichb

Sitat fra: Goggen123 på onsdag 30. august 2017, klokken 09:44
Det er så stor usikkerhet knyttet til restverdiene, at når regnestykket viser så små forskjeller i totale kostnader er det vanskelig å konkludere - en liten bommert på restverdi kan snu opp ned på listen. Så her ville jeg gått for magefølelse og opplevlese ved prøvekjøring.

Einig i det, særleg på Leaf. Det er BMW som set 50% restverdi etter tre år.

Pallesnekkern

Nei, en 24 kW/t Leaf klarer ikke 10-11 mil om vinteren. Kjører man så mye per dag bør batteriet være større.

Premiummerker som BMW pleier å holde verdien ganske bra når de blir eldre, men høyt tap de første tre år. Noe å vurdere hvis du tenker å kjøpe og eie lenger enn 3 år. Men det er selvsagt umulig å spå slikt med elbiler.

Leaf hvis plass er viktigst, BMW i3 er overlegen på tekniske løsninger og morofaktor, litt lenger rekkevidde og raskere hurtiglading. Dessuten er appen med pre-heat av kupeen, en funksjon som faktisk funker, verdt hele prisforskjellen alene i min øyne.

downlow

#24
 Leaf 24kwh klarer ikke 10-11 mil t/r på kalde vinterdager. Så ville valgt enten I3 med største batteri eller Leaf 30kwh. Ville prøvekjørt begge to hvis du ikke alerede har gjort det. Det er 2 helt forskjellige biler å kjøre syntes jeg. I3 er raskere og mer gøy å kjøre, Leaf mere praktisk/fornuftig

*edit* ser Pallesnekkern kom meg i forkjøpet :)
2017 Leaf Tekna 30 kWh

fredrichb

Då er valget tatt, etter å ha lånt begge i to dagar. Inn og ut med barnevogn, barnesete og det som høyrer til. Alle fordelar og ulemper (slik vi ser det) blei vurderte:

BMW i3 Fully Charged 94 ah:
+Køyreglede
+Betre rekkevidde
+Ekstremt oversiktleg og lett å handtere i bygater
+Premium-interiør
+Betre bakseteplass enn forventa

-Lite bagasjerom
-Upraktiske bakdører, svært trang inn- og utlasting av barn i seter. Nesten umulig på trange P-plassar.
-Harde seter
-Pris
-Tvilsomme vintereigenskapar

Nissan Leaf 30 kWt Tekna:
+Plass i baksete, null stress med barneseter
+Større bagasjerom
+Meir komfortabel å køyre
+Pris
+Gode skinnseter og bra stereo på Tekna

-Utdatert og fråkøyrt på design og interiør
-Kjedeleg å køyre samanlikna med i3 (men sprek nok samanlikna med mange fossibilar)
-Hardplast og ein del kjipe detaljar innvendig
-Kunne vore meir rekkevidde
-Stor usikkerheit rundt verditap når ny modell er på trappene

Konklusjon:

Det kokte ned til eit val mellom fornuft og kjensler. Hadde det berre vore meg og sambuaren, hadde vi gått for i3-en, og gledd oss til kvar køyretur. Vi prøvde i det lengste å overtyde oss sjølve om at det med bakdørene berre er ei tilvenningssak, at vi ikkje treng så mykje i bagasjerommet, men det vart til slutt fornufta som sigra.

At Leafen er utdatert er noko biljournalistane er meir opptekne av enn oss som skal ha ein familiefraktar i kvardagen. Bilen er gjennomprøvd, har lite feil og er eit påliteleg framkomstmiddel. Legg vi godviljen til, og held oss unna ECO-knappen, går det også an å ha det gøy med ein slik bil.

Eg trur at det avgjerande argumentet vart rådet frå mange på forumet, og som vi sjølve har erfart som tidlegare elbil-eigarar: Elbil kjøpt som bil #2 ender oftast opp med å bli bil #1. For oss er det uomtvista at ein Leaf eignar seg betre som hovudbil enn ein i3. Sistnemnde ville rett og slett ikkje fungert i kvardagen utan mykje plunder og heft. Med Leaf er det tut og køyr.

I tillegg fekk vi ein pris eg trur er rimeleg bra: 249.000,- inkl: klargjering/levering, rustbehandling, Continental-vinterdekk, Essential-pakke med matter, terskellist og skvettlappar, metallic-lakk. Prisen på innbytte av ein over 10 år gammal fossilbil var også overraskande god.

Forhåpentlegvis vil ikkje vi angre på dette. Vi er spente på verditapet, men har vanskeleg for å sjå at etterspurnaden etter elbilar blir mindre i åra framover.

Takk for god hjelp her på forumet!

Goggen123

Gratulerer, du blir nok fornøyd. Prisen virker veldig ok.

Acustica

Med barnevogn er jeg forsåvidt enig i vurderingen,men tror jeg hadde kjøpt en 2015 modell 24 kwh istedet til 150-160 tusen skulle jeg hatt Leaf nå.

i3 er en klasse over, men da kunne man nesten tatt en e-Golf likegodt.

downlow

Gratulerer med ny bil, blir nok veldig fornøyd  ;) Prisen var også bra  :+1:
2017 Leaf Tekna 30 kWh

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA