Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: S: IONIQ electric

Startet av Karl-Wilhelm, lørdag 12. august 2017, klokken 00:24

« forrige - neste »

Karl-Wilhelm

Hei!

Fikk tak på en Type 1 lader som tilsynelatende ga "Fault" da den ble satt i bilen, så jeg gjorde det som alle ville ha gjort, ignorer manualen, skru tingen ifra hverandre så fort som mulig... alt så fint ut oppi gitt, sikringen var det ei heller brudd på.

Dog etter å ha kikket i manualen så ser det ut som denne ikke har noen feil, men passord beskyttelsen er aktivert. Og det er visst ikke trivielt å låse den opp igjen i følge manualen.

Kan ikke se noe som helst batteri, så antar det er tatt i bruk en såkalt "EEPROM" her, som til og med husker når strømmen er borte, du for en tid vi lever i! :D

Noen som har vært borti dette som kan gi noen klok tilbakemelding?

Takk!

Manual:
http://www.charge-amps.com/wp-content/uploads/2016/06/Usermanual_6.2_en.pdf
i-Miev 2012
Twoflower would be the sort to stand on top of a hill during a lightning storm wearing wet copper armour and shouting "all gods are bastards!"

Toalmar

Så bra at noen tar seg bryet og skriver LØST i emnefeltet så vi andre kan se det [emoji106]


Sent from min iPhone via Tapatalk
BMW i3s 94Ah Fully Charged - 2018
Reservert TMYP Hvit / Svart 08.04.2020 - TMY LR Hvit / Svart 07.04.2020
TM3 LR AWD - Svart / Hvit - Solgt 01.04.2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA